دانلود و خرید کتاب فراروش احمد محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فراروش

کتاب فراروش نوشته احمد محمدپور است. این کتاب یکی از آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

خواندن کتاب فراروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فراروش جلد سوم از سه‌گانه روش‌شناسی، روش در روش، ضد روش و فراروش، نوشتۀ دکتر احمد محمدپور، استاد دانشگاه ماساچوست، است. کتاب فراروش از آثار پیشرو در حوزۀ روش‌ تحقیق و نخستین اثر در زمینۀ تحقیق با روش‌های ترکیبی در کشور بوده است. محمدپور در این کتاب به بررسی بنیان‌‌های فلسفی، طرح‌‌های تحقیق و رویه‌‌های کاربردی در روش‌‌شناسی ترکیبی می‌‌پردازد. کتاب با شرح اصول پارادایمی پراگماتیسم و نوپراگماتیسم که آبشخور فلسفی روش‌‌های تحقیق ترکیبی است، می‌‌آغازد. سپس، ابعاد و رویه‌‌های انجام تحقیق ترکیبی را از طرح مسئله تا اعتباریابی و تعمیم‌‌پذیری بررسی می‌کند. یکی از نکات برجسته در این اثر مانند دیگر آثار محمدپور توجه به حفظ تعادل بین سویه‌‌های فلسفی و شیوه‌‌های عملی در هر مرحله از پژوهش است. 

خواندن کتاب فراروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب فراروش اثری است خواندنی، کاربردی و در عین حال ساده و دسترس‌‌پذیر برای محققانی که با روش‌‌های کمی و کیفی آشنایی دارند. مطالعه این کتاب به همه دانشجویان و محققان رشته‌‌های گوناگون علوم ‌اجتماعی و رفتاری توصیه می‌‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان