دانلود و خرید کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا اثر رضامراد صحرایی

کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا

معرفی کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا

کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ اثر دکتر رضا مرادصحرایی و دکتر مهین‌ناز میردهقان از اساتید برجسته‌ی زبان فارسی چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا است.

درباره‌ی کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا

زبان فارسی، زبانی گرانقدر و ارزشمند است. زبانی که ستاره‌های درخشانی در آسمانش درخشیدند. آثاری بی‌نظیر و تکرار نشدنی از خود به جا گذاشتند که نه تنها در ایران و برای فارسی‌زبانان، بلکه برای تمام مردم دنیا، خواندنی و ارزشمند است. از همین رو، باید برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان، محتوایی استاندارد تولید شود. محتوایی که بتواند جنبه‌های مختلف این زبان کامل و عالی را در آموزشش بگنجاند. کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی، چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا است. در این همایش، دست‌اندرکاران آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان مقالات خود را ارائه کردند. کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی مجموعه مقالاتی است که جنبه‌های مختلف این نوع آموزش را بررسی می‌کند. 

کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی برای تمام آموزگاران زبان فارسی و کسانی که در صدد آموزش فارسی به غیرفارسی‌زبانان هستند، کتابی مفید و خواندنی است. 

بخشی از کتاب استانداردسازی مواد آموزش زبان فارسی؛ چکیده مقالات دومین همایش ملی آزفا

یکی از رویکردهای رایج آموزشی در بسیاری از کشورهای جهان، آموزش در محیط‌های مجازی است. در واقع سیستم‌های آموزش مبتنی بر وب یا محیط‌های آمـوزش مجـازی، سکوهای ارتباطاتی هستند که به مخاطبان اجـازه می‌دهند تا بدون محدودیت زمانی و مکانی به یادگیری بپردازند.

امروزه یکی از نیازهای ضروری این نوع آموزش، متون آموزشی متناسب با محیط مجازی و نیازهای یادگیرندگان آن است. چرا که محتوای دوره‌ی آموزشی مبتنی بر وب باید به گونه‌ای طراحی گردد که قابلیت استفاده در محیطهای الکترونیکی و تعاملی را داشته باشد تا بتواند از آن طر یق، انواع متفاوتی از اطلاعات دیداری – شنیداری را به یادگیرندگان عرضه نماید. بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع، در پژوهش حاضر اقدام به تهیه و تولید درس‌نامه‌های یکی از متون ادبی (گلستان سعدی) بر اساس رویکرد تکلیف محور برای زبان‌آموزان غیر فارسی‌زبان در محیط وب نموده و سپس محتوای تولید شده در محیط برخط تدریس گردید. در مجموع این مقاله ضمن معرفی ویژگی‌های متون تهیه شده در حوزه زبان و ادبیات فارسی در محیط وب، نتایج و بازخوردهای مطلوب محتوای تولید شده را، متناسب با رویکرد تعاملی در محیط مجازی، ارائه می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۸۲۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان