دانلود و خرید کتاب در بارگاه طهارت مینا جیگاره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در بارگاه طهارت اثر مینا جیگاره

کتاب در بارگاه طهارت

نویسنده:مینا جیگاره
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در بارگاه طهارت

کتاب در بارگاه طهارت مجموعه‌ای است مختصر از سخنان نورانی رسول خدا محمد مصطفی - صلی الله علیه وآله- وخاندان مطهر ایشان (علیهم السلام) به ویژه امیرمؤمنان علی (علیه السلام) که در پایان کتاب به طور خاص و با نام «کلام الامیر، امیر الکلام»، آورده شده است. این کتاب را مینا جیگاره استاد دانشگاه الزهرا نوشته است.

درباره کتاب در بارگاه طهارت 

احادیث این مجموعه از کتب مهم و معتبری چون «اصول کافی»، «بحار الانوار»، «کفایة الطالب فی مناقب علی بن ابی طالب» و نیز «غررالحکم» استخراج شده که به جهت رعایت اختصار از ذکر منابع جز در چند مورد، خودداری شده است. هدف از جمع‌آوری این مجموعه، آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان عزیز، اولاً: با کلام معصومین (علیهم السلام)، ثانیاً: در پرتو سخنان آن بزرگواران، آشنایی با اصطلاحات علم حدیث و آشنایی مختصر با نهج البلاغه و دیگر کتب مربوط به سخنان آن حضرت (ع) می‌باشد. هرچند در کنار این دو هدف برای آن که عزیزان دانشجو، خود را در زمینه ادبیات به ویژه صرف و نحو و لغت و گاه بررسی‌های معنایی حدیثی بیازمایند، در پایان مجموعه بخش «پرسش و آزمون» نیز نوشته شده است.

خواندن کتاب در بارگاه طهارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند برای علاقمندان به حدیث و روایت جذاب باشد همچنین مورد استفاده دانشجویان در درس «قرائت متون حدیث و نهج‌البلاغه» نیز قرارگیرد.


نظرات کاربران

313بارانی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶

چرا پاسخنامه ندارد؟ از کجا پاسخ های صحیح را پیدا کنم؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۵۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان