دانلود و خرید کتاب ره توشه عاشقان امام رضا (ع) علیرضا سبحانی‌نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ره توشه عاشقان امام رضا (ع) اثر علیرضا سبحانی‌نسب

کتاب ره توشه عاشقان امام رضا (ع)

انتشارات:نشر جمال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ره توشه عاشقان امام رضا (ع)

علیرضا سبحانی نسب(۱۳۴۸-) پژوهشگر دینی است. در بخشی از پیشگفتار کتاب آمده است: «از افتخارات ما ایرانیان این است که مشهد امام رضا علیه‌‌السلام زیارتگاه دائمی ما است. خورشید ولایت امام رضا علیه‌‌السلام همواره گرمی‌‌بخش دل‌‌های عاشقان آن حضرت است. گاه به وقت نیاز و خواهش به دیدار دوست می‌‌شتابیم و گاه به وقت دلتنگی که ما همواره نیازمند و فقیر این درگاهیم. چه بسا یک اردوی دانشجویی یا دانش‌‌آموزی، بهانه‌‌ای برای حضور در کنار قبله‌‌گاه قلب عاشقان ولایت باشد و در این میان هر چه بهانه حضور باشد نیازمند آگاهی و شناخت بیشتر از آن حضرت است. پس هر چه معرفت و دانش ما به امام رضا علیه‌‌السلام بیشتر گردد ایمان و اعتقاد ما زلال‌‌تر می‌‌شود و ارزش و ارج زیارت ما گرانقدرتر. چه بسا کسانی که بارها به زیارت هشتمین پیشوای شیعیان شتافته‌‌اند و هیچ از زندگانی یا سخنان آن بزرگوار نمی‌‌دانند. این اثر کوچک، برای شناساندن گوشه‌ای از زندگانی امام رضا علیه‌السلام به عاشقان آن حضرت است. البته اردوهای زیارتی بهانه‌‌ای ویژه برای استفاده از این کتاب و بهره جستن از پرسش‌نامه پایان کتاب برای ایجاد شوق مطالعه است...»

نظرات کاربران

أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
۱۳۹۸/۰۹/۱۹

آمده ام ای شاه پناهم بده!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
۱۲ اِنَّ الصَّمْتَ یکسِبُ الْمَحَبَّةَ. سکوت کردن از سخن بیهوده، محبّت دیگران را جلب می‌کند.
ابوالفضل صمدی
از افتخارات ما ایرانیان این است که مشهد امام رضا علیه‌السلام زیارتگاه دائمی ما است. خورشید ولایت امام رضا علیه‌السلام همواره گرمی‌بخش دل‌های عاشقان آن حضرت است. گاه به وقت نیاز و خواهش به دیدار دوست می‌شتابیم و گاه به وقت دلتنگی که ما همواره نیازمند و فقیر این درگاهیم. چه بسا یک اردوی دانشجویی یا دانش‌آموزی، بهانه‌ای برای حضور در کنار قبله‌گاه قلب عاشقان ولایت باشد و در این میان هر چه بهانه حضور باشد نیازمند آگاهی و شناخت بیشتر از آن حضرت است. پس هر چه معرفت و دانش ما به امام رضا علیه‌السلام بیشتر گردد ایمان و اعتقاد ما زلال‌تر می‌شود و ارزش و ارج زیارت ما گرانقدرتر.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
یا سَائِرا زَائِرا إلی طُوسٍ أَبْلِغْ سَلامِی الرِّضَا وَ حُطَّ بِهِ مَشْهَدُ طُهْرٍ وَ أَرْضُ تَقْدِیسٍ أَکرَمُ رَمْسٍ لِخَیرِ مَرْمُوسٍ صاحب بن عبّاد ای زائر مشهد مقدّس که به سوی طوس روانی! سلام مرا به علی بن موسی الرضا برسان و در کنار بارگاهش بنشین. شهادتگاه پاکیزه و زمین مقدّسی است، که بهترین شخصیت در آن آرمیده است.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸

حجم

۲۵۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۲۵۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان