دانلود و خرید کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی لوری گوتلیب ترجمه امین اصغری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی اثر لوری گوتلیب

کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی

نویسنده:لوری گوتلیب
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی

کتابچه شاید باید با کسی حرف بزنی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از لُوری گُوتلیب است. او یک درمانگر است که به افشای زندگی ما می‌پردازد.

درباره کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی

کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی توسط یکی از نویسندگان آثار پرفروش به انتخاب نیویورک تایمز نوشته شده است. نویسنده‎ای که در عین حال روانکاو، ستون‌نویس شناخته شده در سطح ملی هم هست و اثری را پدید آورده که تامل‎برانگیز، طنازانه و شگفت‌انگیز است. 

کتاب ما را به پشت صحنه دنیای درمانگران می‌برد، جایی که او و بیمارانش به دنبال جواب سوال‌هایشان می‎گردند.

لُوری گُوتلیب، درمانگری ساکن شهر لس‌آنجلس است که به بیماران خود کمک می‎کند. از طرف دیگر بحرانی در زندگی خودش پیش می‌آید که دنیایش را زیر و رو کرده است. از دیگر شخصیت‌های کتاب، وِندِل Wendell است، درمانگری عجیب و غریب، اما بامزه که لُری اغلب برای مشاوره به مطب او مراجعه می‌‎کند. وندل با کله‎ای طاس، پیراهن پشمی و شلوار خاکی رنگش انگار ذاتا برای این کار آفریده شده است. با این وجود، اصلا در قالب شغلش نمی‌گنجد.

به مرور که گُوتلیب دالان‌های پرپیچ و خم ِزندگی بیمارانش را واکاوی می‎کند، بیمارانی مثل یک تولیدکنندهِ خودپسند هالیود، زن جوانی که به تازگی ابتلایش به بیماری‎ای کشنده تشخیص داده شده است، خانمی مسن که تهدید می‎کند اگر تا موقع جشن تولدش وضعیت بهتر نشود خودکشی خواهد کرد و دختر جوانی بیست و چند ساله که مدام با آدمهای اشتباهی قرار آشنایی می‎گذارد، متوجه می‌شود مشکلاتی که آنها با آن دست به گریبان هستند، فرقی با مشکلات خودش در زندگی شخصی‎اش ندارد.

گُوتلیب با خِرَد و طنزی مثال‎زدنی از ما دعوت می‎کند تا وارد دنیای او به عنوان درمانگر و بیمار شویم و به واکاوی حقایق و دروغ‌هایی بپردازیم که در فراز و فرود مابین عشق و تمایل، معنا و مرگ، گناه و رستگاری، ترس و شجاعت، امید و تغییر به خود می‌گوییم.

شاید باید با کسی حرف بزنی کتابی انقلابی از نظر صداقت خود است، و بررسی شخصی عمیقی را از قلب و ذهن‎های افراد انجام داده و نادرترین هدایا را در اختیار قرار می‎دهد. پرتره‎ای جسورانه که نشان می‎دهد انسان بودن به چه معناست و روایتی بسیار طنزگونه و آگاهی‌بخش در مورد زندگی‎های رمزآلود شخصی ما و قدرتمان برای تغییر دادن زندگی است.

 خواندن کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل شاید باید با کسی حرف بزنی را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه