دانلود و خرید کتاب اقتصادسنجی مقدماتی یک روش جدید (جلد اول) جفری ‌ وولدریج ترجمه صالح قویدل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصادسنجی مقدماتی یک روش جدید (جلد اول) اثر جفری ‌ وولدریج

کتاب اقتصادسنجی مقدماتی یک روش جدید (جلد اول)

معرفی کتاب اقتصادسنجی مقدماتی یک روش جدید (جلد اول)

کتابی که پیش‌رو دارید برگردان تعدادی از فصول اولیه کتاب اقتصادسنجی مقدماتی: یک روش جدید است که توسط اقتصاد‌دان صاحب نام و سبک جفری ام وولدریج تالیف شده است.

 این کتاب از برخی وجوه نسبت به سایر تالیفات و ترجمه‌ها از برتری و برجستگی برخوردار است: 

نخست این که کتاب به زبان ساده، روشن و همه‌فهم و به دور از پیچیدگی‌های رایج در این رشته نوشته شده که اطلاق یک روش نوین نیز در عنوان کتاب به پیروی از این رویکرد است. بر این اساس، علاوه بر استادان و دانشجویان اقتصاد، سایر علاقمندان به اقتصادسنجی نیز می‌توانند از محتوای این کتاب بهره ببرند و بیاموزند. روش و سبک این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مدیریت، مالی، صنایع، حسابداری و علوم اجتماعی بسیار مفید و آموزنده خواهد بود؛ دومین مزیت و برجستگی این است که خواننده علاوه بر اقتصادسنجی با مفاهیم اقتصادی نیز آشنا می‌شود. این هماهنگی مفهومی از طریق ارایه مثال‌های واقعی و کاربردی میسر می‌شود و زمینه را برای تبدیل مفاهیم و انگاره‌های ذهنی به مدل‌سازی کمی و اقتصادی به سبک ساده فراهم می‌کند.

 نویسنده با مهارت مثال‌زدنی و ستودنی، خطاها و لغزش‌های رایج در مدل‌سازی را به تصویر کشیده و راه‌حل‌های راهگشا پیشنهاد داده است. باریک‌بینی و نکته‌سنجی مولف در این کتاب بسیار آشکار است. وی با ارایه مثال‌های متنوع در زمینه‌های مختلف تلاش مستمر کرده تا نشان دهد چگونه مدل‌سازی کنیم و سیاست‌ها را ارزیابی کنیم؛ تمایز و تفاوت سوم این است که در پایان هر فصل پرسش‌هایی ارائه شده که به مهارت‌افزایی خوانندگان کمک می‌کند.

خواندن کتاب اقتصاد سنجی مقدماتی یک روش جدید (جلد اول ) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران رشته اقتصاد مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

sam73
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

کتاب اقتصاد سنجی وولدریج کتاب بسیار معروف،عالی و پرفروشی در سطح دنیاست.این کتاب ۷ فصل اول کتاب انگلیسیه و برای دانشجویان لیسانس واقعا می‌تونه سنجی رو خوب جا بندازه.

علی
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

کتاب خوبی هست اما تا الان که فصل اول رو خوندم هم چندین غلط نگارشی دیدم و هم غلط ترجمه!چجوری pooled data رو داده های استخری ترجمه کردید؟؟جالب اینجاست که دو نفر مترجم و یک ویراستار علمی روی این کتاب

- بیشتر
raminovsky
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

بهترین کتاب برای یادگیری مفهومی و پایه‌ای اقتصادسنجی. سراغ منابع دیگر نروید.

ali bayat
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

کتاب و ترجمه هردو عااالی

کاربر ۴۵۳۹۱۸۱
۱۴۰۱/۰۳/۰۸

کتاب خوبه فقط چرا تو ویندوز با هر دفعه خارج شدن از برنامه باید لاگین کنم و مجددا دانلود کنم؟ پشتیبانی هم پاسخگو نیست متاسفانه...

mohammad
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

کتاب و ترجمه عالی.ولی حیف فصلهای کمی ترجمه شده.پارت یک کتاب تا فصل ۹ هست ولی این کتاب فقط تا فصل ۷ ترجمه شده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۱ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۱ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۲۰%
تومان