دانلود و خرید کتاب اوج کامیابی برایان تریسی ترجمه خاطره فرهنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوج کامیابی اثر برایان تریسی

کتاب اوج کامیابی

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اوج کامیابی

کتابچه اوج کامیابی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب اوج کامیابی اثر برایان ترِیسی است. تریسی در این کتاب استراتژی‌ها و مهارت‌هایی که قدرت‌های پنهانی شما را برای موفقیت آزاد می‌کنند، برشمرده است.

درباره کتاب اوج کامیابی

امروزه نسبت به هر زمان دیگری در طول تاریخ، اطلاعات بیشتری در مورد دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ای در دسترس ماست. با وجود این کمتر از ۵ درصد از جمعیت جهان، تا پایان عمرشان از نظر مالی به استقلال می‌رسند. به عبارت دیگر بیشتر مردم نمی‌دانند چگونه از زندگی خود بیشترین استفاده را ببرند. اکثر مردم تصدیق می‌کنند که تنها درصد کمی از ظرفیت‌های خود را در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. نکته مهم در واقع دستیابی بیشتر به توانایی و پتانسیل‌های پنهان در ذهن ناخودآگاهمان است.

میزان دستاوردهای فردی، مبتنی بر دستیابی به منابع و توانایی‌های پنهان در وجودتان است که در نهاد بشر وجود دارند. بین کیفیت افکار شما و کیفیت زندگیتان، رابطه مستقیمی وجود دارد. در واقع دستاوردها و شرایط زندگیتان بازتاب دقیقی از آن چیزیست که بیشتر اوقات به آنها فکر می‌کنید. کیفیت تفکر شما در نهایت کیفیت زندگیتان را تعیین می‌کند.

تریسی در این کتاب با برشمردن و توضیح تکنیک‌های رسیدن به اوج کامیابی، به شما در داشتن احساس بهتر نسبت به زندگی کمک می‌کند.

 خواندن کتابچه اوج کامیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب اوج کامیابی را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه