دانلود و خرید کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم؟ الهام ابوئی مهریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم؟ اثر الهام ابوئی مهریزی

کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم؟

معرفی کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم؟

کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم ؟ نوشته الهام ابوئی مهریزی و اکبر زارع است. این کتاب نکات طلایی و کاربردی‌ای را بیان می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در مسیر موفقیت قدم بردارید.

درباره کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم ؟

هر انسانی ناخدای کشتی زندگی خود است و زمانی موفق خواهد بود که در مسیر پرتلاطم سفر، به شناسایی مسیر پرداخته، هدف و مقصد مشخصی داشته باشد، خوب فکر کند، درست برنامه‌ریزی کند، با تغییرات سازگار شود و خوب حرکت کند. اغلب ناکامی‌های ما در نرسیدن به مقصد ناشی از غافل شدن از یکی از موارد یاد شده می‌باشد. تعریف هر فرد از موفقیت متفاوت است، درحالیکه برخی مردم موفقیت را آرامش، داشتن خانواده خوب، همسر دلسوز و والدین میدانند اما در ذهن بیشتر افراد، موفقیت مترادف است با به دست آوردن ثروت، شهرت و قدرت. صرف نظر از تعاریف متفاوت، روش‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت در زندگی وجود دارد، که با توجه به تجربیات ثابت شده است که یکی از بهترین روش‌ها الگو گرفتن از عادات افراد موفق و بزرگان است. این کتاب سعی دارد با مثال‌هایی از زندگی افراد موفق به خواننده کمک کند بتواند زندگی اش را تغییر دهد.

خواندن کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم ؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم ؟

خود را متعهد به پیشرفت دیگران بدانید. این دنیا و طبیعت پیرامون ما آیینهٔ اعمال و رفتار ماست. بعضی‌ها این اصطلاح را بکار میبرند که در این دنیا با هر دست بدهی از همان دست خواهی گرفت. از آنجایی که در دنیا هیچ انرژی بوجود نمی‌آید و از بین نمی‌رود بلکه فقط از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشود، بنابراین اگر کمکی به دیگری میکنیم یقین بدانید خودمان در چنین شرایطی بی‌یار و یاور نخواهیم ماند. در این دنیا هر چقدر به مردم کمتر سختگیری کنید، کمتر به شما سخت خواهند گرفت. اگر کار خیری که انجام میدهیم، بدون چشم داشت باشد و نگاه معامله گونه به آن نداشته باشیم روزی فرا خواهد رسید که چند برابر آن را دریافت خواهیم کرد. بخل و حسد فقط در یک جا خوب است و آن در از دست دادن زمان برای کارهای بیهوده میباشد. انسان میبایست نسبت به زمان محدودی که در اختیار دارد به شدت بخیل باشد و آن را جز در راه خیر و نیکو از دست ندهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۱۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان