دانلود کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی با صدای سارا گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی

معرفی کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی

کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی نوشتهٔ محمدجعفر حسینی‌شیرازی است و با صدای سارا گرجی در انتشارات موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی 

انجام هر فعالیت اقتصادی و توسعه صنعتی در جهان نیاز به کسب دانش و تجربه در این حوزه را دارد. تولید و توسعه هدفمند برای یک محصول یک‌بار‌مصرف تجهیزات پزشکی و یا یک دستگاه پزشکی جدید یک فرایند طولانی و پیچیده و تخصصی است که معمولاً با حضور یک مشاور باتجربه مفید به شکوفایی و ظهور بهتر در آن صنعت می‌انجامد. دراین‌بین تشدید الزامات نظارتی و استانداردی در ایران و در سطح جهانی به این معنی است که اجرای چنین پروژه‌هایی در آینده نسبت به امروز هزینه بیشتری هم برای سرمایه‌گذار خواهد شد. چرا که استانداردهای زندگی انسان و استانداردهای تولید تجهیزات پزشکی و مصرف آن برای بیماران هر روز در حال ارتقا هستند. 

اگر پروژه‌های تولید و توسعه تجهیزات پزشکی که به‌درستی اجرا نشود و یا دارای مشاوران حرفه‌ای نباشد، ممکن است از نظر تأمین هزینه و صرف زمان زیاد به طول انجامد و در نهایت با گذشت زمان آن پروژه‌ها با هزینه‌های مالی و فرصت منطقی اجرا نشوند و در نتیجه تولید تجهیزات پزشکی در آن شرکت‌ها به نتیجهٔ نهایی نرسد و این موضوع برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها، می‌تواند آیندهٔ کل شرکت آن‌ها را تهدید کند و در نهایت آن شرکت‌های نو پا را به تعطیلی بکشاند. حوزهٔ تولید تجهیزات پزشکی جایی است که مقررات به همه جزئیات و مدارک ارائه شده توسط تولیدکننده نیاز داشته و بدان دقت می‌کند تا محصولی قابل‌ارائه بتواند در بازار تولید و عرضه شود. کتاب صوتی تولید موفق و تحول در کسب‌وکار در تولید تجهیزات پزشکی به فعالان حوزهٔ تجهیزات پزشکی کمک می‌کند تا بتوانند بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرند.

شنیدن کتاب تولید موفق و تحول در کسب و کار در تولید تجهیزات پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه کسب‌وکار در زمینهٔ تجهیزات پزشکی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان