دانلود و خرید کتاب گنج پنهان درون جولی مورگنسترن ترجمه بابک بهارفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنج پنهان درون اثر جولی مورگنسترن

کتاب گنج پنهان درون

انتشارات:نشر هاوژین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گنج پنهان درون

کتاب گنج پنهان درون نوشته جولی مورگنسترن با ترجمه بابک بهارفر منتشر شده است. این کتاب به هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان می‌پردازد ومعتقد است با مدیریت زمان می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

درباره کتاب گنج پنهان درون

مدیریت زمان فرایند طراحی ساختاری برای کنترل آگاهانه زمان‌هایی که صرف فعالیت‌های مشخص به خصوص به منظور افزایش اثربخشی و کارایی می‌شوند است. مدیریت زمان به بهبود فرآیندها و ابزارهایی اشاره می‌کند که بهره‌وری را بالا می‌برند، نکته‌ای که امروزه در کسب‌وکارها بسیار خوشایند است. بنجامین فرانکلین می‌گوید:  زمان همان پول است. بسیاری از کسانی که معتقدند در مدیریت زمان ضعف دارند یا فکر می‌کنند نیازمند بهبود در مهارت مدیریت زمان هستند، ممکن است مشکلات و چالش‌های دیگری داشته باشند که در نهایت خود را در قالب ضعف در مدیریت زمان بروز می‌دهد. شما پس از خواندن این کتاب پی خواهید برد که آیا نیاز اصلی شما مهارت‌های مدیریت زمان است یا باید مشکل را در جای دیگری بیابید. مدیریت ناموفق زمان اغلب منجر به اتلاف وقت، انباشت امور، فقدان نظم و در نهایت عدم دستیابی به اهداف شخصی و سازمانی می‌گردد؛ در نقطه مقابل مدیریت هوشمندانه زمان، افزایش فرصت‌های موفقیت، حس رضایتمندی، برنامه‌ریزی مناسب، نظم و سازماندهی، افزایش بهره‌وری و دستیابی به اهداف را به ارمغان خواهد آورد؛ مدیریت زمان نه تنها لازمه زندگی شخصی همگان است بلکه در سازمان‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. این کتاب سعی دارد مدیریت صحیح زمان را آموزش دهد.

خواندن کتاب گنج پنهان درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنیم زیرا در دنیای امروز در میان انبوه کارهای انباشته شده فقط مدیریت زمان است که می‌تواند ما را نجات دهد.

بخش‌هایی از کتاب گنج پنهان درون

وقتی دریابید که زمان مانند فضا و مکان دارای حد و مرزی مشخص است، نگاه واقع‌بینانه‌تری به انجام امور روزانه خود خواهید داشت و در پی استفاده بیشتر از ابزارها و فنون مدیریت زمان خواهید بود تا بهره بیشتری از زمان ببرید.

اگر دریابید که یک برنامه بی‌نظم مانند یک کمد بی‌نظم است آن‌گاه نظم دادن به آن ساده‌تر و شبیه به هم خواهد بود. یادتان باشد چه به یک کمد نظم دهید و چه یک آشپزخانه، چه دفتر کارتان را مرتب کنید و چه برنامه‌زمانبندی، باید یک سیستم پایا مدنظرتان باشد و از سه مرحله تجزیه‌وتحلیل (خودشناسی)، برنامه‌ریزی (طراحی زندگی دلخواه) و اجرا (یورش به هدف) که پیشتر گفته شد، پیروی کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۸۹۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۹۰۰
تومان