دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب) اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، در واقع شامل چهار کتاب از اوست که در یک مجموعه گردآوری شده است. این کتاب‌ها شامل: بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه‌گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، یکی از بهترین کتاب‌ها برای شروع به مثبت‌اندیشی و تغییر است.

درباره کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

اساس سخن اسکاول شین در این چهار اثر تفکر مثبت است او می‌گوید آنچه که در زندگی‌مان نام محدودیت برایش گذاشتیم، در واقع حصاری است که خودمان، دور خودمان کشیده‌ایم. اگر فکر می‌کنید که به یکسری خواسته‌ها در زندگی نمی‌رسید چون پول یا شرایط کافی ندارید، همان خواهد شد. اما اگر در بدترین شرایط ممکن باشید و خواسته‌هایتان را ببینید، حتما به آن خواهید رسید. چون کلام می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد. شاید آن را ساده بنگریم و بگوییم که سخن اثری بر زندگی ما ندارد. اما همین جملات به اصطلاح ساده می‌تواند تغییری شگرف در زندگی ما ایجاد کنند.

شنیدن کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه ما نیاز داریم تا تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنیم و مثبت‌اندیشی را جایگزین آن سازیم پس شنیدن کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس را به همه کابران طاقچه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول‌شین نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او دانش الهی را تدریس می‌کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

او می‌گوید: هر آنچه آدمی احساس یا به روشنی مجسم کند بر ذهن نیمه هشیار اثر می‌گذارد و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می‌شود. جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی‌تواند میان انسان و بزرگ‌ترین آرمان‌ها یا مرادهای دلش فاصله ایجاد کند. اصولاً هر مشکلی حاصل ذهنی ناآرام است. شر زاییده خیالات نادرست آدمی است و حاصل اعتقاد به دو قدرت خیر و شر به جای اعتقاد به یک قدرت یعنی خدا است. تنها آن چیزهایی را به خود جذب می‌کنید که بی‌نهایت به آن می‌اندیشید.

جملاتی از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

اکثر مردم بر این باورند که زندگی میدان جنگ است، در حالی که زندگی، در حقیقت یک بازی است. همانطور که عیسی مسیح گفت، انسان، هر چه که بکارد همان را درو خواهد کرد و این حاصل قدرت تخیل اوست.

همه اتفاقات زندگی، براساس قوه تخیل است که رخ می‌دهد. تخیل «قیچی ذهن» نامیده می‌شود. انسان دائم در حال تصویرسازی است و در نهایت با این ساخته‌های ذهنی خود روبه‌رو خواهد شد.

ذهن انسان از سه بخش: نیمه هوشیار، هوشیار و فوق هوشیار تشکیل می‌شود. ذهن نیمه هوشیار همان بخشی است که انسان عمیقا آن را حس کرده و روی ذهنش نقش بسته است. ذهن هوشیار را ذهن دنیوی و نفسانی می‌گویند و ذهن فوق هوشیار، بُعد الهی انسان است.

ذهن فوق‌هوشیار همان الگوی بی‌عیب و نقصی است که افلاطون از آن به عنوان الگوی کامل یاد کرده است. یعنی کاری است که جز تو، شخص دیگری نمی‌تواند آن را انجام دهد و انگار که یک رویا است. در واقع مردم بسیاری هستند که به دنبال چیزهایی می‌روند که به آنها تعلق نداشته و باعث شکست‌شان می‌شود، یعنی از سرنوشت واقعی خود دور می‌شوند.

چیزی که باعث می‌شود تا انسان از آرزوها و خواسته‌های خود دور شود، ترس است. باید بتوان ایمان را جایگزین ترس کرد. در واقع بازی زندگی همین است و هدف از بازی زندگی مشاهده بی‌چون و چرای خوبی‌ها و فراموش کردن تمام تصاویر ذهنی منفی است. ما باید بتوانیم روی ذهن نیمه هوشیار خود تسلط پیدا کنیم تا بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم.

باید بتوانیم تمام صفحات قدیمی و ناخوشایند ضبط شده در ذهن نیمه هوشیار را پاک کنیم و هر صفحه‌ای از زندگی که دوست نداریم را نابود کنیم و به جای آن‌ها صفحاتی نو و زیبا ثبت کنیم. در حقیقت چارچوب هستی و بازی زندگی چنین است.

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

کاربر 1397333
۱۳۹۸/۱۲/۰۸

کتاب عالییییی توروخدا رایگانش کنید

salim
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

عالی عالی

SOROUSH
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

بهترین کتابی هست که از لحاظ خودباوری بهمون کمک می کنه پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید☺

شهاب
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار کتاب خوب و آموزنده ای بود. به نظرم این کتاب رو همیشه باید خوند. نکات معنوی زیادی داره. به خصوص در این دوران کرونا که نامیدی رو در جامعه ایجاد کرده، خوندن همچین کتابهایی میتونه خیلی روحیه آدم رو

- بیشتر
flywithalireza
۱۳۹۸/۱۲/۰۹

حتماً مطالعه کنید، آرامش بخش هست، نا امید نباشید و با امید به خدا همه مشکلات برطرف میشود.

کاربر ۲۷۷۳۵۴۸
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

وای خدای من این کتاب فوق العاده است مدام آدمو به مثبت بودن و خوب بودن ترغیب می‌کنه

Nazi
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

بسیار عالی👍

کاربر 3366524
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

کتاب خوبی هست

ali
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

کتاب بسیار خوبیست .اما چند نکته باید عرض کنم یک سری جاهای صوت انگار قطع میشه و وصل میشه انگار جای کات دادن و وصل کردن صوت هارو که یه حس بدی میده اکثرا هم ابتدای صوت هست. نکته ی

- بیشتر
maryam1376
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

کتاب خیلی خوبی بود👌🏻👌🏻

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان