دانلود و خرید کتاب ماندگار جیمز کالینز ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماندگار اثر جیمز کالینز

کتاب ماندگار

معرفی کتاب ماندگار

کتابچه ماندگار اثر جیمز کالینز و جری پوراس است که با ترجمه هنگامه خدابنده و صدای مهیار ستاری منتشر شده است این کتابچه خلاصه‌ای از کتاب ارزشمند ماندگار است که به تجزیه و تحلیل شرکت‌هایی می‌پردازد که در بلند مدت به موفقیت رسیده‌اند می‌پردازد.

درباره کتاب ماندگار

سازمان‌هایی که در بلندمدت موفق هستند، از توانایی تغییر و تکامل مداوم و فراتر رفتن از محصولات تولیدی، به سمت تولید محصولات در حوزه‌های جدید و ناشناخته بازار، برخوردارند. یک شرکت آینده‌نگر باید هم ایدئولوژی‌ای مرکزی و هم اشتیاقی خستگی‌ناپذیر برای پیشرفت داشته باشد. خلق شرکتی موفق و معتبر که پیشرفت کند مهم‌ترین دستاورد در جهان کسب‌وکار است. بهترین شرکت‌ها در تاریخ، شرکت‌های چشم انداز بلند مدت داشته‌اند.این شرکت‌ها در مدت زمانی طولانی عملکردی عالی از خود نشان داده‌اند، و چرخه‌های زندگی محصولات متعدد و نسل‌های متعددی از رهبران فعال را به خود دیده‌اند. صاحبان این شرکت‌ها فقط به زمان حال خود فکر نمی‌کرده و آینده‌ی مجموعه‌اش از هر چیزی برایش مهم‌تر بوده است. این شرکت‌ها تمرکز خود را بر روی به‌کار بردن شیوه‌های کسب و کاری می‌گذارند که با ایدئولوژی‌ها و جاه‌طلبی‌های کسب‌وکاری‌شان هم‌جنس باشد.

خواندن کتابچه ماندگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب ماندگار را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه