دانلود و خرید کتاب حکایت مرد و دریا مرتضی اسماعیلی سهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب حکایت مرد و دریا

کتاب حکایت مرد و دریا نوشته مرتضی اسماعیل سهی با بازنویسی سیروس طاهباز یکی از داستان‌های مشهور مثنوی را حکایت کرده است و توسط انتشارات کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب حکایت مرد و دریا

مرد نحوی سال‌ها عمرش را صرف خواندن صرف و نحو عربی کرده بود و به همین دلیل هم همواره خودش را بالاتر از دیگران می‌دید تا اینکه خبردار شد یکی از دوتانش در سرزمینی دور دانشمند فاضلی شده است. راهی سفر می‌شود برای دیدن او و اینکه جایی برود که قدرش را بدانند اما در سفر برای او اتفاقات خوبی نمی‌افتد.

خواندن کتاب حکایت مرد و دریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

azad
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

هر هنر که استا بدان معروف شد جان شاگردان بدان موصوف شد پیش استاد اصولی هم اصول خواند آن شاگرد چست با حصول پیش استاد فقیه آن فقه‌خوان فقه خواند نه اصول اندر بیان پیش استادی که او نحوی بود جان شاگردش ازو نحوی شود باز استادی که

- بیشتر
seyed mostafa
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

نیازی به تعریف ندارد حکایت های مثنوی

mehdik2017
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

خوب بود باتشکر

فاطمه برزگر
۱۳۹۹/۰۲/۲۸

بد نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان