دانلود و خرید کتاب روایت‌نامه سید‌علی خامنه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روایت‌نامه اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب روایت‌نامه

معرفی کتاب روایت‌نامه

کتاب روایت‌نامه جمع‌آوری روح‌الله ولی ابرقویی فرهنگ الفبایی روایت‌های امام خامنه‌ای (حفظه الله) از دفاع مقدس است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

درباره کتاب روایت‌نامه

کتاب روایت‌نامه شامل صدها موضوع متفاوت و مناسب با فضای دفاع مقدس است که رهبر انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) پیرامون آن‌ها به تفصیل و یا اجمال صحبت کرده‌اند. تلاش شده این موضوعات به شکل الفبایی در اختیار خوانندگان و روایت‌گران دفاع مقدس قرار گیرد. یقیناً هر کدام از این موضوعات قابلیت دارد که به عنوان سوژه‌های سخن برای مبلغین و راویان عرصه دفاع مقدس قرار بگیرد. کتاب روایت‌نامه از نرم افزار حدیث ولایت استخراج شده که مربوط به سخنان و مکتوبات امام خامنه‌ای تا پایان سال ۱۳۹۲ است.

خواندن کتاب روایت‌نامه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند پژوهش‌های جامع در مورد جنگ تحمیلی داشته باشند مناسب است هم‌چنین اطلاعات جامعی از اتفاقات جنگ در اختیار خواننده عادی قرار می دهد.

بخش‌هایی از کتاب روایت‌نامه

مقاومت آزادگان مایه روسفیدی و سربلندی ملت ایران

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال های سخت اسارت در دست دشمن، ملت ایران را روسفید و سربلند کرد. البته اجر این محنت‌ها و سختی‌ها را فقط شکرگزاری خدای متعال می‌تواند بدهد. ما قابل نیستیم که از آزادگان و ایثارگران تشکر کنیم. اجر آن‌ها با خداست؛ اما در عین حال همه ملت ایران در همه جای کشور، باید لحظه‌ای این فداکاری‌ها را فراموش نکنند.

لزوم کشف و حفظ آثار جنگ و تزریق آن به ادبیات و هنر جنگ

این حادثه جنگ، واقعاً حادثه عجیبی بود. بنده هم که می‌گویم عجیب بود، یقین دارم که ابعاد شگفتی این جنگ را به تمام درک نکرده‌ام. این مثل آن است که شما از فاصله خیلی زیادی، ساختمان خیلی عظیمی را بالای کوه می‌بینید و می‌فهمید که خیلی باعظمت است؛ اما درمی‌یابید که هنوز هم ابعاد عظمت آن را نفهمیده‌اید؛ وقتی‌که بروید لمس کنید و اطرافش را ببینید، آن وقت خواهید فهمید که چقدر عظمت دارد؛ قضیه ما حقیقتاً این است. اگرچه ما جنگ را از نزدیک دیدیم، اما به قول شهریار به تاریکی دیدیم و آن را درست نشناختیم. این هشت سال، تجربه عجیبی بود. این نوشته‌هایی که راجع به رزمندگان و جنگ منتشر می‌شود که غالباً هم همین حوزه هنری چاپ و منتشر می‌کند و انصافاً چیزهای بسیار باارزش و خوبی هم است هرچه به دستم می‌رسد، می‌خوانم. بااینکه ما این همه از نزدیک و از دور، به وسیله گزارش‌ها و از طریق خبرهای شخصی و فردی، در جریان مسائل این‌ها بودیم و چقدر از این‌ها را من خودم دیده بودم، درعین‌حال الآن که می‌خوانم، می‌بینم نخیر، ما هرگز نمی‌توانستیم آن ابعاد و آن هفت توی حوادث را از دور ببینیم؛ حالا که انسان می‌خواند، می‌فهمد که چه دنیای عجیبی بود. به‌هرحال دروازه عظیمی بود که الآن به روی ما بسته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه