دانلود و خرید کتاب پیغامبر مجازی مصطفی امینی‌خواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیغامبر مجازی اثر مصطفی امینی‌خواه

کتاب پیغامبر مجازی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیغامبر مجازی

کتاب پیغامبر مجازی نوشته مصطفی امینی‌خواه که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است مجموعه‌ای از گفتارهایی پیرامون عرصه‌های پیش روی مبلغ دینی است که در دنیای امروز کابردی و مورد استفاده است.

درباره کتاب پیغامبر مجازی

در کتاب پیغامبر مجازی سعی شده است تا به امر تبلیغ، وجوه و ابعادِ ضرورت و اهمیت آن در دین پرداخته شود. یکی از عوامل ضعف نیروهای مسلمانان در طول تاریخ، نداشتن انسجام و تشکیلات تبلیغی بوده است. از سوی دیگر دشمنان اسلام و قرآن از هر شیوه تبلیغی در راستای تبلیغ و ترویج افکار و اندیشه الحادی خود استفاده کرده و در این راه، از هر ابزار تبلیغی بهره جسته‌اند. کتاب پیغامبر مجازی یک راهنما برای تبلیغ دین اسلام است.

خواندن کتاب پیغامبر مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مخاطبان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی به‌ویژه طلاب و دانشجویان جوان مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب پیغامبر مجازی

استعداد و خمیره افراد و حتی مسائل ژنتیک، تربیتی، محیطی و اقلیمی می‌تواند اثرات مستقیمی بر روحیات و استعداد افراد داشته باشد. از این رو در روایات ما سفارش شده به روحیات و بافت شخصیتی ـ شاکله ای مخاطبان توجه داشته باشیم:

«روان‌شناسی مخاطب، مهم‌ترین رکن تبلیغ پس از اسلام‌شناسی و رمز موفقیت مبلّغ است. مبلّغ اگر مخاطب خود را نشناسد و از استعدادها و نیازهای تبلیغی وی آگاهی نداشته باشد، بی‌تردید، در رسیدن به اهداف تبلیغی خود، ناکام خواهد ماند. مخاطب‌شناسی در برنامه‌ریزی صحیح تبلیغی، درگیر نشدن مبلّغ با خواست‌های فطری مردم و نیز توجّه ویژه در برنامه‌ریزی‌ها برای نسل جوان، نقش اساسی دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه