دانلود و خرید کتاب کلاس گذاشتن! امیر بلومنفلد ترجمه فرشته نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلاس گذاشتن!

کتاب کلاس گذاشتن اثر امیر بلومنفلد و ترجمه فرشته نصیری کتاب طنزی است که به فرهنگ جامعه غربی می‌پردازد و به شکل عکس و نقیضه سعی دارد رفتار و آداب زشت افراد در جامعه را نشان دهد. 

درباره کتاب کلاس گذاشتن

مطالب این کتاب بیشتر حالت طنز دارد و برای فرهنگ و جامعهٔ غربی نوشته شده است. این کتاب می‌تواند مصداقی از ضرب‌المثل «ادب از که آموختی، از بی‌ادبان» باشد.برخی از رفتارهایی که در کتاب ذکر شده است متناسب با فرهنگ ایرانی نیست که مترجم از ترجمه آن خودداری کرده است. به‌طور کلی می‌توان گفت این کتاب یک کاریکاتور و کمدی از رفتار انسان معاصر در غرب است.

بخش‌هایی از کتاب کلاس گذاشتن

هر کس در طول زندگی‌اش کار به‌خصوص و موثری انجام داده است. خواه صعود به قلهٔ کوه کلیمانجارو، یا برنده شدن در یک مسابقه و یا نجات زندگی یک غریبه باشد، کارهای موثر در هر شکل و اندازه‌ای انجام می‌شوند. آن‌ها دارای ارزش خاصی برای شما نیستند، تنها با دیدن‌شان شگفت‌زده می‌شوید.

متاسفانه این مهارت‌ها، جرأت‌ها یا زیرکی‌ها، معمولاً به اندازه‌ای مبهم هستند که نمی‌شود در هر مکالمه‌ای از آن استفاده کرد. «آیا امروز به خرید رفته‌ای؟ بسیار عجیب است، چرا که پنج سال پیش، من از آن در مرحلهٔ نهایی قهرمانی آمریکا استفاده کردم.» این کار روشی طبیعی نیست. پس شما باید برای این‌که بتوانید شخصی را پیدا کنید که دربارهٔ جایزهٔ کشوری که در ۱۹۹۱ گرفته‌اید از شما سوال کند خلاقیت داشته باشید. در این‌جا تعدادی ترفند آورده شده است:

قسمتی از بدن خود را برای به‌یادآوردن موضوع نقاشی کنید: هیچ‌کس از شما دربارهٔ زمانی که بیماری شما به صورت تصادفی در فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای به مایکل جردن سرایت کرد نمی‌پرسد، اما آن‌ها از شما دربارهٔ معنی نقاشی بزرگی به شکل عطسه در ساعد راست‌تان سوال خواهند کرد.

مسئول کردن شخص دیگر: آیا دربارهٔ زمانی که برندهٔ مسابقه ملی خوردن هات‌داگ شدی با فلانی صحبت کرده‌اید؟ این‌که شخص دیگری این کار را برای‌تان انجام دهد مشکلی ایجاد نمی‌کند. دراین‌صورت شما بیش‌تر روی آن دقیق می‌شوید. 

نظرات کاربران

mohaddese
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

دوتا کد ۵۰ درصد.برام دعا کنید😊 Y98GNFZ2REZ7E Y98581FARWGPS

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان