دانلود و خرید کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری سید علی اکبر ابوترابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری اثر عبدالمجید رحمانیان

کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری

معرفی کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری

کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری نوشته عبدالمجید رحمانیان شرح خاطرات حجت الإسلام سیدعلی اکبر ابوترابی معروف به سید آزادگان است در دوران اسارات در عراق. این کتاب توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است. 

درباره کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری

امروزه، هنگامی که واژه «آزادگان» در ایران اسلامی به زبان آورده می‌شود، بر ذهن‌ها، تصویر مردی نمایان می‌شود که نمودار تحمل، مقاومت، خدا محوری، آرامش، تواضع و دیگر خوبی‌ها بود؛ انسانی دوست داشتنی، رازداری امین و حلیم و گره‌گشایی بی‌منت. او حجت الإسلام سیدعلی اکبر ابوترابی که سال‌های اسارت در کنار دیگران اسرای جنگ تلاش می‌کردند آرامش روحی و معنوی را به قلب و روان این دیگر اسرا برگردانند. کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری مجموعه‌ای از خاطرات و رفتارهای این سید بزرگوار در زمان اسارت است.

خواندن کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام کسانی که مایل هستند با خاطرات حجت الإسلام سیدعلی اکبر ابوترابی و دوران اسارت ایرانیان آشنا شوند پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب منشور پاکی و خدمت گزاری پیشنهاد می‌شود

روز شانزدهم شهریور سال ۱۳۶۱ به صورتی ناگهانی، حدود ۷۵۰ نفر از اسرای اردوگاه موصل یک قدیم را به اردوگاهی جدید در فاصلهٔ کمتر از یک کیلومتری همان اردوگاه انتقال دادند. این اردوگاه، آن زمان موصل شمارهٔ سه نام گرفت. در میان آن افراد، اسرای پانصد نفری هم وجود داشتند؛ آن‌ها اسیرانی بودند که از اردوگاه موصل دو (قدیم) در تاریخ ۳ تیر سال ۱۳۶۱ هجری شمسی برابر با عید فطر سال ۱۴۰۲ هجری قمری؛ یعنی ۴۶ روز پیش به اردوگاه موصل یک (قدیم) انتقال داده شده بودند. روز سوم مرداد ماه؛ یعنی سه روز پس از ورود آن پانصد نفر ـ که همگی از عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس بودند، درگیری شدیدی در اردوگاه رخ داده بود، که دو تن از اسرای غریب، مظلومانه شهید شدند حدود پانزده نفر زخمی گشتند.

آن روز سیاست بعثی‌ها بر این قرار گرفت تا این‌ها را، به علاوهٔ دیگر فعالان آن اردوگاه، به اردوگاهی جدیدالتأسیس تبعید کنند تا مقررات سخت‌تری را بر آن‌ها اعمال نمایند.

اردوگاه موصل سه که بعدها موصل چهار نام گرفت، مانند سه اردوگاه دیگری که در حومهٔ موصل و میان یک پادگان نظامی قرار داشت، سال‌ها متروک مانده بود. آب‌های زنگ زده در لوله‌های آب، علف‌های بسیار بلند و درختان نامرتب و به هم پیچیده و گرد و خاک انبوه نشسته بر کف آسایشگاه‌ها، نشان‌گر این موضوع بود.

نظرات کاربران

ne_dinpazhouh
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

لطفا کتاب را در طاقچه بی‌‌نهایت قرار دهید با تشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹۲ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان