دانلود و خرید کتاب استارتاپ ناب اریک ریس ترجمه احمد علیدوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استارتاپ ناب اثر اریک ریس

کتاب استارتاپ ناب

معرفی کتاب استارتاپ ناب

کتابچه استارتاپ ناب چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب استارت‌‌‌‌آپ ناب نوشته اریک رِیس است. اریک ریس در کتابش به این موضوع می‌پردازد که کارآفرینان امروزی چگونه از خلاقیت‌های مداوم در جهت ایجاد کسب و کاری اساسا موفق، استفاده می‌کند.

درباره کتاب استارت‌آپ ناب

کتاب استارتاپ ناب درباره‌ی شرکت‌های نوپا و فراز و نشیب‌های آنان است و اینکه چرا بعضی از شرکت‌های نوپا، دچار شکست می‌شوند و بعضی، به موفقیت می‌رسند.

صرف‌‌نظر از اینکه چه چیزی اغلب درست به نظر می‌آید، ساخت یک شرکت نوپای موفق، کاملا امکان‌پذیر است. این کتاب، قطعا برای افرادی که به دنبال راهی برای موفقیت شرکت نوپایشان هستند، یا قصد دارند کسب و کاری را شروع کنند، اطلاعات خوبی در اختیار می‌گذارد.

اگر یک شرکت نوپا، زیرساخت مرکزی، چشم‌انداز، استراتژی و محصول نداشته باشد، تقریبا همیشه، محکوم به شکست است. دلیل شکست این است که اگر یک شرکت نوپا، چشم‌اندازی روشن و استراتژی درستی نداشته باشد و یا نداند که مشتریان، از او چه می‌خواهند، محصول یا خدماتی را ارائه می‌کند که کسی از آن استفاده نمی‌کند.

اولین چیزی که یک شرکت نوپا باید داشته باشد، چشم‌انداز است. چشم‌انداز، اساس کار یک شرکت نوپا است. چشم‌انداز، مهم‌ترین دلیل وجود یک شرکت نوپا است و هدف نهایی آن است. 

 خواندن کتابچه استارت‌آپ ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل استارت‌آپ ناب را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه