دانلود و خرید کتاب هدف مهراب صدوقیانزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدف اثر مهراب صدوقیانزاده

کتاب هدف

انتشارات:شفاف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هدف

هدف کتابی در زمینه موفقیت و خودیاری نوشته مهراب صدوقیانزاده است. او در این کتاب درباره هدفی اهداف زندگی سخن می‌گوید. هدف‌هایی که خودمان به صورت خودجوش برای آینده تعیین می‌کنیم و هدف‌هایی که به تحریک و تشویق دیگران برمی‌گزینیم. 

درباره کتاب هدف

آیا شما هم جزء کسانی هستید که بارها و بارها بر اساس میل خود، خواندن یک مقاله‌ یا توصیهٔ دوستانتان، اهدافی را در زمینه‌های شخصی، مالی، عاطفی، اجتماعی یا تجاری تعیین و تعریف کرده‌اید و بعد با نرسیدن و یا به وقوع نپیوستن آن‌ها سرخورده و ناامید شده‌اید؟ مهراب صدوقیان‌زاده در کتاب هدف درباره مهم‌ترین عواملِ موثر در راه رسیدن به موفقیت در دنیای امروز بحث و  راه کارهای ساده و عملی آن را بررسی می‌کند.

این کتاب بر اساس دوره‌های آموزشی نویسنده دربارهٔ مباحث مربوط به هدف تدوین شده است. مباحث اصلی کتاب دو محور دارد. آینده‌نگری و هدف و تجسم خلاقانه.

در این کتاب، روالی کاملا قابل درک و استفاده برای همه، برای تعیین و رسیدن به اهدافشان ارائه شده است. از هیچ بحث تخصصی استفاده نشده و هیچ پیش‌نیازی هم لازم نیست. 

خواندن کتاب هدف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

خواندن هدف را به علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب هدف

مغز انسان از دو نیم کرهٔ چپ و راست تشکیل شده که مستقل از هم عمل می‌کنند و وظایفی متفاوت دارند. به اصطلاح به آن‌ها مغز چپ و مغز راست یا حوزهٔ چپ و راست می‌گوییم. یکی از وظایف مغز چپ، کنترل سمت چپ صورت و سمت راست بدن می‌باشد و مغز راست نیز سمت راست صورت و سمت چپ بدن را کنترل می‌کند. بنابراین می‌توان انسان را به دو قسمت چپ و راست تقسیم نمود. قسمت راست که شامل مغز راست، سمت راست صورت و سمت چپ بدن می‌باشد و قسمت چپ که شامل مغز چپ، سمت چپ صورت و سمت راست بدن می‌باشد. این تقسیم بندی برای شناخت زبان بدن بسیار مفید می‌باشد. تمام حالت‌ها، حرکتها، عملها و عکس العملهای هر قسمت بیانگر آن چیزی است که در مغز مربوط به آن قسمت می‌گذرد.

کلیهٔ محاسبات ریاضی، عملیات منطقی، تحلیلها و زمانبندی در مغز چپ انجام می‌شود و مَنشع احساسات، عرفان، خلاقیت، عشق، خواسته‌ها و نیازهای فطری، مغز راست می‌باشد. وظیفهٔ مغز چپ تحلیل و بررسیِ جزء به جزء می‌باشد، در واقع این مغز چپ است که تجزیه و تحلیل می‌کند اما مغز راست همیشه کلی و جامع و با کمک شهود می‌نگرد و تحلیل می‌کند. مغز چپ عملیاتی مانند استنتاج، استقراء و ... را که عملیاتی ترتیبی است انجام می‌دهد یعنی زمان و ترتیب در مغز چپ معنی پیدا می‌کند اما وابستگی به زمان در مغز راست وجود ندارد و اتفاق‌ها مستقل از زمان و مکان می‌افتند. معیارها و خصوصیاتی مانند رنگ، بو، مزّه، اندازه، بزرگی، کوچکی و ... در مغز چپ تعریف می‌شوند اما در مغز راست به کیفیت پدیده‌ها و اجسام توجه می‌شود. در مغز چپ، هر انسان با مشخصات فردیش و به عنوان یک فرد و موجودی مستقل و واحد تعریف می‌شود اما در مغز راست، انسان جزئی از جریان شعور و آگاهیِ ۱ هستی است.



نظرات کاربران

sahar
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

این کتاب ،انتخاب هدف ، هدفگذاری ، راه های رسیدن به اون هدف و برنامه ریزی اصولی برای اون هدف رو خیلی خوب توضیح داده بود و در این زمینه ها بسیار کاربردی بود ولی به نظرم بُعد انگیزشی کتاب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
در مسیر رسیدن به هدفتان اگر به مانعی برخوردید و ناامید شدید یا احساس کردید توان عبور از آن را ندارید درست بودن سرچشمهٔ انرژی خود را چک کنید.
sahar
"مردم سه دسته هستند. افرادی که باعث افتادن اتفاق‌ها می‌شوند، افرادی که ناظر افتادن اتفاق‌ها هستند و افرادی که فقط از افتادن هر اتفاقی تعجب می‌کنند. برای موفق بودن، شما باید کسی باشید که باعث پیدایش اتفاق‌ها باشید."
sahar
"هدف" هم به خودی خود کاری نمی‌کند اما به محض اینکه شما آن را وارد روال زندگی کنید یعنی زندگی خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید، روابط شخصی و اجتماعی، شیوه لباس پوشیدن، نوع و زمان غذا خوردن و حتی زبان صحبت کردن شما را مدیریت کرده و شاید تغییر دهد!
جستجوگر
مقدّمه هیچ قطعه آهنی با جادو، نوازش، احترام یا با صبر و به مرور زمان و به صورت خود به خود، تبدیل به یک شمشیر نخواهد شد! بلکه باید بارها تا مرز ذوب شدن گداخته شود، وارد آب سرد شده تا با یک شُکِّ حرارتی سرد شود و سپس ضربات سهم گینِ پُتک و چکش را بر تن و بدن خود تحمل کند و با سنگ الماس صیقل بخورد تا سرانجام شمشیری سخت و آبدیده گردد!
کاربر ۵۱۸۰۰۰۴

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۹۰۰
تومان