دانلود و خرید کتاب حماسه های ناگفته عبدالمجید رحمانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حماسه های ناگفته اثر عبدالمجید رحمانیان

کتاب حماسه های ناگفته

معرفی کتاب حماسه های ناگفته

کتاب حماسه‌های ناگفته نوشته عبدالمجید رحمانیان که توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است به روایت زندگی و منش سید آزادگان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی پرداخته است و شخصیت شهید چمران از زبان این شهید بزرگوار را به توضیح داده است.

درباره کتاب حماسه‌های ناگفته

شهید حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی‌اکبر ابوترابی ملقب به «سید آزادگان» از شاگردان حضرت امام خمینی; بود که با آغاز نهضت اسلامی به صف مبارزان و مجاهدان راه خدا پیوست و در این راه سختی‌های زیادی را بر خود هموار ساخت؛ پیش از انقلاب، چندین بار به دست دژخیمان ساواک پهلوی گرفتار شد و به زندان افتاد. رنج و شکنجه و حبس، خللی در عزم پولادین او پدید نیاورد و هر روز که می‌گذشت مقاوم‌تر و آب‌دیده‌تر می‌شد. با پیروزی انقلاب اسلامی، مرحلهٔ تازه‌ای از زندگی او آغاز شد. او در راه خدمت به مردم و تحکیم پایه‌های نظام نوپای اسلامی سر از پا نمی‌شناخت و آرام و قرار نمی‌گرفت. هنگامی که انتخابات شورای شهر برگزار شد، مردم قدرشناس شهر قزوین، او را به عنوان نمایندهٔ خود در شورای شهر انتخاب کردند و پس از تشکیل شورا،‌ ایشان به عنوان رئیس شورای شهر کار خود را آغاز کرد.

شروع جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران، سبب شد که آن روح بی‌قرار و آن سر پرشور راهی جبهه‌ها شود و به ستاد جنگ‌های نامنظم که شهید دکتر چمران آن را فرماندهی می‌کرد بپیوندد و با حضور خود حماسه‌ها بیافریند. او در مدت حضورش در ستاد جنگ‌های نامنظم، سخت‌ترین مأموریت‌ها را پذیرفت و با وجود آن که فرمانده گروهی از چریک‌ها بود ولی در صحنه‌های خطر پیشگام بود و با روحیهٔ سلحشوری و جانبازی‌اش به همهٔ نیروهای مدافع، درس ایثار و مقاومت می‌داد.

او در یکی از مأموریت‌های شناسایی در نزدیکی تپه‌های «الله‌اکبر» در منطقهٔ دهلاویهٔ سوسنگرد توسط دشمن دستگیر شد.

خواندن کتاب حماسه‌های ناگفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند منش و انسانیت سید شهید حجت الاسلام علی‌اکبر ابوترابی را بشناسند مناسب و جذاب است همچنین شخصیت شهید چمران را هم بررسی می‌کند و اطلاعات متفاوتی از دیدگاهی جدید در اختیار خواننده می‌گذارد.

نظرات کاربران

کنتس مونت کریستو
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

چقدر زشته که هیچ تسلیتی به مخاطبینتون نگفتید بابت این داغ بزرگ. مرد بزرگی مثل سردار سلیمانی از جونش میگذره برای امنیت من و شما، و شما به خاطر از دست ندادن مخاطبین وطن فروش و ذره ای پول، میگذرید

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲۲۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان