دانلود رایگان کتاب آرامش گمشده بشریت محسن میرجعفری دهزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش گمشده بشریت اثر محسن میرجعفری دهزاد

کتاب آرامش گمشده بشریت

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آرامش گمشده بشریت

آرامش گمشده بشریت مجموعه یادداشت‌های مذهبی-اخلاقی محسن میر جعفری دهزاد درباره یافتن آرامش در سایه عمل به روش و منش اهل بیت و تمام خوبی‌هایی است که دین اسلام به انسان داده است.

محسن میرجعفری دهزاد در کتاب آرامش گمشده بشریت درباره لزوم بازگشت به تفکر دینی و به ویژه شیعی و تاثیرش در آرامش و شادمانی زندگی انسان سخن گفته و پیروی از اهل بیت به ویژه مولا علی را راه نجات انسان از اضطراب و تشویش‌های مدام دنیای مدرن معرفی کرده است.

خواندن کتاب آرامش گمشده بشریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به مباحث اخلاقی و مذهبی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

جملاتی از کتاب آرامش گمشده بشریت

هشت سال دفاع مقدس بعد از آن هم تحریم‌های کمر شکن و بعد از آن هم موضوع هسته‌ای با همه فراز و نشیب و این اواخر هم ساخت موشک که الان یکی از قدرت‌های موشکی جهان هستیم. حال با این پشتوانه غیرت، دینداری، شریعت و تعصب که از ملت ایران سراغ داریم باید دید در این دنیای پر استرس و اضطراب چگونه به آرامش رسید. ما با پیشینه و عقیده‌ای که از دین و آیین کشور خود سراغ داریم می‌توانیم در این دنیای پر فشار و استرس پیروز بیرون بیاییم، این دنیای مدرن امروز که سوغات غرب است و این دنیای مدرن بیشتر از ما به کارخودشان می‌آید. در دنیای مدرن امروز که یکی از دغدغه‌های دیروز خانواده‌های ایرانی ماهواره بود چون سلیقه‌ای عمل کردیم. تا آمدیم فکر نو کنیم غربی‌ها فکر نو کردند و دنیای مجازی و اینترنت را رو کردند. دنیای که با یک دکمه به هرجا دنیا سرک می‌کشی داخل زندگی مردم می‌شوی، دنیای مجاز یا اینترنت نه که خوب نباشد ولی متاسفانه چون ساخته غرب است چون وارداتی است، کاربردش را هم خودشان خوب بلدند و زشتی‌هایش را برای ما جهان سومی ها هدیه می‌دهند متاسفانه غالبا طرز استفاده‌اش را خوب بلد نیستیم و متاسفانه آنها بدی هایش را برای ما جذاب‌تر نموده اند اینترنت یا دنیای مجازی در فرهنگ و زندگی سرد بی‌روح اروپا و زندگی ولنگ‌و باز آنها خیلی بدرد آنها می خورد ولی با زندگی روح‌دار و گرم و با داشتن آیین‌ها و سنت‌های ما و دین و مذهب ما اصلا سازگاری ندارد یا کمتر دارد.

نظرات کاربران

قاصدک!
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

من خوشم نیومد! 😬

باقری
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

بیشتر شبیه متن یه سخنرانی بود تا کتاب کلا ضعف در نگارش داشت و پر از غلط بود برعکس اسم کتاب،خود کتاب جذابیت نداشت

کاظم
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

با سلام خدمت همکاران عزیزم درطاقچه امیدوارم همیشه در سلامت کامل باشید نظر خاصی ندارم بی نظیرید مثل همیشه ارادتمند شما کاظم زاده ««««««««

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۲۱٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
رایگان