دانلود و خرید کتاب زندگی در آغوش مرگ سورنا امیر ترجمه مرجان سیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی در آغوش مرگ اثر سورنا امیر

کتاب زندگی در آغوش مرگ

نویسنده:سورنا امیر
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی در آغوش مرگ

کتاب زندگی در آغوش مرگ، نوشته سورنا امیری و ترجمه‌ی مرجان سیدی، حدیث نفس و  دیدگاه‌های نویسنده نسبت به اتفاقات پیرامونش است. کتاب زندگی در آغوش مرگ را انتشارات هزاره ققنوس منتشر ساخته است.

درباره‌ی کتاب زندگی در آغوش مرگ

سورنا امیری، نویسنده‌ی کتاب زندگی در آغوش مرگ، اعتقاد دارد که اگر انسانی نسبت به تمام وقایع پیرامون خودش، سکوت کند و چیزی نگوید، انسانی مرده است. از همین رو، او دیدگاه‌های خودش را در قالب قطعات ادبی کوتاه منتشر کرده است. همانطور که انسان‌های نخستین با کشیدن دیوارنگاره بر دیوار غارها، این ارتباط را با دنیای پیرامونشان قطع نمی‌کردند، انسان‌های امروزی هم با ابزاری که در دست دارد، مثل قلم، رسانه و دنیای مجازی باید در حفظ ارتباطشان با دنیای بیرون بکوشند و نسبت به رخدادها بی‌تفاوت یا خاموش و ساکت نباشند. 

رضا حاجی‌آبادی، مطالب و نوشته‌های کتاب زندگی در آغوش مرگ، را قبلا با نام مستعار سورنا امیری در فضای مجازی منتشر می‌کرد و حالا با همین نام، دست به انتشار آن‌ها در قالب کتاب زده است. متن کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است و در هر کدام از قطعات روی سخن با یکی از چهره‌های مشهور است. 

کتاب زندگی در آغوش مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب زندگی در آغوش مرگ، مجموعه‌ای از قطعات ادبی کوتاه است که درباره‌ی اتفاقات مختلف نوشته شده، اگر به خواندن مطالبی از این دست علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

جملاتی از کتاب زندگی در آغوش مرگ

گالیور

در سرزمین لی‌لی پوت ها

گالیور را

فقط به جرم بزرگ بودن

به بند کشیدند.

در سرزمین کوتاه‌قدان

بزرگان را

تنها به جرم بزرگی؛ به زنجیر می‌کشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در سرزمین لی‌لی پوت ها گالیور را فقط به جرم بزرگ بودن به بند کشیدند. در سرزمین کوتاه‌قدان بزرگان را تنها به جرم بزرگی؛ به زنجیر می‌کشند
أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان