دانلود و خرید کتاب اقتصاد اشتراکی آرون سندراراجان ترجمه رضا رادفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد اشتراکی اثر آرون سندراراجان

کتاب اقتصاد اشتراکی

معرفی کتاب اقتصاد اشتراکی

کتاب اقتصاد اشتراکی نوشته آرون سندرارجان و با ترجمه رضا رادفر و مهدی دریایی به پایان عصر استخدام و ظهور سرمایه‌داری مبتنی بر جمعیت می‌پردازد. در ایران مردم برخلاف بسیاری از جوامع که انقلاب کشاورزی و انقلاب صنعتی را کامل تجربه کردند، بدون اینکه حتی مراحل انقلاب صنعتی را کامل طی کنند، به یکباره خود را در میانه عصر دیجیتال دیدند و بعدتر با شکل‌گیری غول‌های اینترنتی از دهه ۷۰ شاهد شکل جدیدی از کسب و کار بودند. این کتاب جنبه‌های متفاوت این زندگی را بررسی می‌کند و تاثیر این نوع اقتصاد بر زندگی مردم و شکل آن را معرفی می‌کند.

درباره کتاب اقتصاد اشتراکی

اینترنت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بسترهای ارتباطی، نقش مهمی در زندگی مردم بازی می‌کند. پلتفرم‌هایی که بر بستر اینترنت قرار گرفته‌اند، نحوه معاشرت ما را تغییر داده‌اند و زندگی اجتماعی جدیدی را پایه‌ریزی کرده‌اند. اکنون داده‌ها ارزش پیدا کرده‌اند و زمین و کارخانه جای خود را به اطلاعات و داده‌های خام داده‌اند. می‌توان گفت که بعد از دو جنگ جهانی حالا اینترنت توانسته ما را به مدلی از همکاری‌های اقتصادی نزدیک کرده و همراهی همگان را برای ساخت دنیای جدید به دست آورد. این کتاب به چگونگی شکل گیری این اقتصاد می‌پردازد.

خواندن کتاب اقتصاد اشتراکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که قصد دارند فعالیت اقتصادی آزاد داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

shima mahdavi
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

شاید جذابیتش بخاطر اینه که تازه کسب کار کوچک خودمو راه اندازی کردم . به همسرم راجع به کتاب گفتم و یادم انداخت این کتابو از جایی هدیه گرفته😂 حالا کتابشو کاغذی میخونم. در ضمن ی دفتر و قلم کنار

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان