دانلود و خرید کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها حسن فضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها اثر حسن فضلی

کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

معرفی کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها، کتابی تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال است که با زبانی ساده مخاطب را با مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال، بلاک چچین، ماینیگ و سایر موضوعات مربوط به این حوزه آشنا می‌کند. کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها توسط حسن فضلی (کارشناس ارشد روابط بین‌الملل)، مهدی چمندار (کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات) و هادی زمردی منور (کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات) تالیف شده و انتشارات ناقوس آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

حتما اسم ارزهای دیجیتال، پول‌های مجازی مانند بیت کویین و فناوری بلاکچین به گوشتان خورده است. چول مجازی پدیده‌ای نوظهور است که با نفوذ بیشتر دنیای مجازی در زندگی بشر، رخ نمون کرده است. مدت زیادی از طرح ایده و عملیاتی شدن پول مجازی نمی‌گذرد و پول‌های مجازی گوناگون بازاری برای خود ایجاد کرده‌اند. اگرچه حاکمیت‌ها نسبت به پدیرش این نوع از ارزها و پول‌ها مقاومت نشان داده‌اند و برخوردهای متناقضی در این زمینه وجود دارد اما مخترعان این نوع ارزها و فعالان مالی، با تلاش برای رفع چالش‌ها و ایجاد نوآوری‌های مالی در این عرصه سعی در گسترش این پدیده دارند. حسن فضلی، مهدی چمندار و هادی زمردی منور در کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها تلاش کرده‌اند که به زبانی ساده و گام‌به گام خواننده را با مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین، ماینینگ یا استخراج پول، نمره خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در این حوزه، راهکارهای جامع امنیتی و همچنین قوانین کشورهای مختلف برای ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند.

خواندن کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما جزو دسته افراد علاقه‌مند ورود به بازار ارزهای دیجیتال هستید و یا تنها می‌خواهید با این نوع ارزها آشنایی داشته باشید خواندن کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن این کتاب گام‌ به گام با این نوع ارزها آشنا خواهید شد.

فهرست کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

• فصل اول: بلاک چین

• فصل دوم: رمز ارزها/ ارزهای دیجیتال

• فصل سوم: ماینینگ یا استخراج رمز ارزها

• فصل چهارم: خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و ذخیره و نگهداری رمز ارزها

• فصل پنجم: مخاطرات و راهکارهای جامع در حوزه رمز ارزها

• فصل ششم: رویکرد و قانون‌گذاری کشورها در حوزهرمز ارزها

نظرات کاربران

پیام
۱۳۹۸/۰۹/۲۵

ماشاالله هر چی کتاب جدید گذاشتید پی‌دی‌اف هست! شاید حدود ده کتاب اخیرا قصد کردم بخرم اما چون پی‌دی‌اف بود، منصرف شدم. این رویکرد مشتری‌مدارانه نیست، از ما گفتن!

کاربر 1152146
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان