دانلود و خرید کتاب صفر تا صد فن مذاکره محمدحسین فردوسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صفر تا صد فن مذاکره

کتاب صفرتاصد فن مذاکره، که محمدحسین فردوسی، عادل شیرازی و عارف شیرازی آن را تالیف، ترجمه و گردآوری کرده‌اند به صورت جامع شما را برای یک مذاکره کامل آماده می‌کند. پیشتر این کتاب در ۵ جلد منتشر شده بود که برای دسترسی آسان‌تر خوانندگان، به صورت یک جلدی و به طور کامل به چاپ رسیده است.

درباره کتاب صفر تا صد فن مذاکره

مذاکـره، فنی است که هر انسـان موفق به آن نیاز دارد و بدون آن فرد همـواره رو به خسـارت است.. در کتاب صفر تا صد فن مذاکره درباره یک زندگی بهتر و موفق‌تر با مذاکره، از خرید خانه و خودرو گرفته تا مذاکره برای افزایش حقوق صحبت شده است. با تکـنیک‌های بی‌نظیر مذاکـره می‌توانید شــرایط نامطلوب را به مثبت تغـییر دهید. یادتان باشد هر کلامی با هر فردی می‌تواند مذاکره باشد. از مذاکرات بین‌المللی تا درخواست پول توجیبی از پدر.

مهارت زندگی، چیدمان صحنه در مذاکره، طراحی و برنامه‌ریزی مذاکره، رو در رو و کارگاه آموزشی مذاکره کننده موضوعات این کتاب را شامل می‌شود.

خواندن مجموعه کتاب‌های فن مذاکره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه ما نیازمند دانستن فن مذاکره هستیم. از مدیران و صاحبان صنایع و مسئولان مملکتی گرفته تا بچه‌ دبیرستانی‌هایی که می‌خواهند از پدر و مادرشان برای رفتن به اردو رضایت بگیرند. پس خواندن این کتاب‌ می‌تواند برای همه در هر سن و مقامی سودمند باشد.

نظرات کاربران

mahdi jadrudi
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

خیلی گرون

mi di
۱۴۰۰/۰۱/۰۱

حیف که خیلی گرونه ...کاش میشد جزو تخفیف ها بذارن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۹۷ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۹۷ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان