دانلود و خرید کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی نادیا ژگزمباویا ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی اثر نادیا ژگزمباویا

کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

معرفی کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی توسط نادیا ژ گزمباویا تالیف شده است. این نویسنده در این کتاب از ایجاد فضای کاری بدون بکر و بدون رقابت می‌گوید. اقیانوس آبی استعاره‌ای از از بازاری بکر، دست‌نخورده و بزرگ است که هنوز کشف نشده است. دکتر احمد روستا (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی) و بیان‌اله رمضانی کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی را به فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی کتابی با مضوع بازاریابی سبز و خلاقانه اثر نادیا ژ گزمباویا است. اقیانوس آبی استعاره‌ای از بازارهای بکر و دست‌نخورده است که افراد کمتری به آن وارد می‌شوند، زیرا ورود به این اقیانوس‌ها به نوآوری تکیه دارد، اما اگر بتوانید به اقیانوس آبی وارد شوید به‌‌طور قطع سود بیشتری در انتظار شماست. استراتژی اقیانوس آبی به‌واسطه خلق بازارهای ناشناخته، سازمان‌ها را به خروج از اقیانوس خونین رقابت و جایی که رقابت در آن بی‌معناست فرا می‌خواند. درواقع این استراتژی به‌جای تقسیم‌بندی تقاضای فعلی و رو به کاهش و همچنین الگوگیری از رقبا، بر رشد تقاضا و دوری جستن از رقابت دلالت دارد.

خواندن کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن این کتاب را به کلیه سطوح مدیران که در فضای رقابتی نقش دارند و تمامی افرادی که قصد دارند وارد فضای کسب‌وکار شوند پیشنهاد می‌کنیم، خواندن کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی اثر نادیا ژ گزمباویا این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که از تهدیدها به نحو احسن استفاده کرده و آن‌ها را تبدیل به فرصت کنند.

جملاتی از کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

در دنیای تاثیرات ریاضی‌وار، داستان ماهی‌ها، کنایه‌ای جالب و بسیار مرتبط از دنیای منابعی است که اقتصاد ما براساس آن ایجاد شده است. چه ماهی باشد یا نفت، آب آشامیدنی یا طلا، ویتامین «سی» یا هلیوم، منابع اقیانوس به سمت خشک شدن پیش می‌رود و این ویرانی بزرگی در بازار جهانی به همراه خواهد داشت. نه یک اقیانوس، نه دو اقیانوس، بلکه سه اقیانوس فزونی یافته‌اند: اقیانوس منابع، اقیانوس ضایعات و اقیانوس ایده‌ها. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

• ماهی کجاست؟ یک حقیقت رقابتی جدید

• استراتژی اقیانوس پر از ماهی پنج اصلی که آن را کارآمد می‌کنند

• قانون اول: خط به دایره

• اصل دو: عمودی به افقی

• اصل سه: رشد به رشد

• اصل چهارم: طرح به مدل

• اصل پنجم از دپارتمان به سمت مجموعه‌ای از ذهنیات

• مرگ سبز-آیا ازدواج شما پایدار است

• در راستای نتیجه‌گیری: کسب و کار باید چه چیز انجام دهد؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان