دانلود و خرید کتاب چند کلمه حرف حساب طاهره مهدوی حاجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چند کلمه حرف حساب اثر طاهره  مهدوی حاجی

کتاب چند کلمه حرف حساب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چند کلمه حرف حساب

طاهره مهدوی حاجی و دکتر حامد اختیاری میانبرهای مغزی برای کاهش وزن هوشمند گردآوری و در کتابی با عنوان چند کلمه حرف حساب، منتشر کرده‌اند.


درباره کتاب چند کلمه حرف حساب

دکتر حامد اختیاری اعتقاد دارد ما به میانبرهای جدیدی نیاز داریم که مغزمان ما را درخصوص کاهش وزن یاری کند. تصمیم‌گیری‌هایی که ما را به سمت تناسب وزن و سلامتی سوق دهد. بر همین اساس نیز طاهره مهدوی حاجی و دکتر حامد اختیاری در کتاب چند کلمه حرف حساب تلاش کرده‌اند تا همه این توصیه‌های روزانه را مطابق با بیست‌وچهار پله کتاب مهرتن، مغز هوشمند راز تندرستی، طراحی کنند تا مخاطبان بعد از مطالعه هر پله از کتاب یا شرکت در جلسه گروه‌درمانی بتوانند با خوندن همان بخش از کتاب، راه‌حل‌هایی میانبر را هم پیدا کنند.

خواندن کتاب چند کلمه حرف حساب، را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب چند کلمه حرف حساب را به افرادی که قصد کاهش وزن دارند، پیشنهاد می‌کنیم. کتاب پیش‌رو میانبرهای مغزی را برای کاهش وزن هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد.

جملاتی از کتاب چند کلمه حرف حساب

بعضی افراد تحمل رو به رو شدن با واقعیت را ندارند و با بستن چشم‌هایشان از آن فرار می‌کنند. اگر حس می‌کنید دچار اضافه وزن شده‌اید اما حاضر نیستید روی ترازو بروید، هرگز تغییر نخواهید کرد. قانون کلی در مورد تغییر کردن این است که تنها رفتاری تغییر می‌کند که مشاهده و ارزیابی شود. مشاهده، نقطه‌ی شروع تغییر است. ترس و خجالت را کنار بگذارید و با واقعیت آنچه هستید روبرو شوید. این رویارویی، شروع تغییراتی است که همیشه منتظرش بودید.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب چند کلمه حرف حساب، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان