دانلود و خرید کتاب یاس و زعفران پریچهر بازرگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یاس و زعفران اثر پریچهر بازرگان

کتاب یاس و زعفران

انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یاس و زعفران

کتاب یاس و زعفران نوشته پریچهر بازرگان که توسط نشر سخن چاپ شده است شامل مجموعه‌ای از دستورهای غذا‌ها و دسرهایی می‌شود که نویسنده در طول زندگی‌اش به صورت حرفه‌ای آموزش دیده تهیه کرده و آموزش داده است.

درباره کتاب یاس و رعفران

انسـانها نیـاز بـه غذا دارنـد و بـدون آن ادامه زندگی ممکن نیسـت. میتـوان این نیاز را به‌ امـری دلپذیـر تبدیـل کـرد و ازپختن و خـوردن آن لذت برد. گذشـته از مزه غذا، بـا توجـه کـردن بـه اصـول تغدیه می‌توانیـم غذای سـالم و مفیـد برای سلامت خود و خانواده‌مـان فراهم کنیم. بـاگسـترش ورشـد جوامع بشـری غـذای آنان هم تنوع وگسـترش یافته اسـت. بیش از7 میلیـارد مـردم کره زمیـن ازغذاهای متنوع و مختلف از مواد متناسـب با آب و هوا و خـاک و آداب و رسـوم محلی‌شـان بهـره می‌برنـد. از میان غذاهـای ملت‌های مختلف غذاهـای چینـی و هنـدی و مدیترانـهای شـهرت و اقبال بیشـتری در دهه‌های گذشـته داشـته اسـت. اگـر در قرن‌هـای گذشـته مـردم هـر منطقه بـه ناچـار فقط بـا غذاهای منطقـه خودشـان آشـنا بودنـد، امـروزه فناوری‌هایـی مانند اینترنـت و پخـش برنامه از ماهـواره موجـب شـده تـا مـردم جهان بـا آشـپزی وغذاهـای سـایر نقاط جهان آشـنا شـوند و در بسـیاری جاهـا نـوآوری و تلفیـق غـذا از مناطـق گوناگون جهان رایج شـده است. در این کتاب به انواع مختلفی از غذاها پرداخته شده است.

سخن نویسنده کتاب یاس و زعفران

علاقه به آشپزی از کودکی در من نمایان شد و از همان دوران به این کار تمایل داشتم.طی سال‌ها ،علاوه بر انواع غذاهای ایرانی با بسیاری از غذاهای خارجی آشنا شدم و در کلاس‌های آشپزی که در تهران داشتم، تهیه انواع غذا و شیرینی و مربا و ترشی و شربت را به علاقه‌مندان آموختم. این کلاس‌ها که در سال 1344 در خانه من برگزار می‌شد، در خیابان فرانسه و سپس در شهرک غرب،به مدت 20 سال، ادامه داشت. مبنای این کتاب دستور غذاهایی است که در طی آن سال‌ها در کلاس‌های آشپزی ارائه داده‌ام. این دستور غذاها به روز شده و بخش‌هایی به آن اضافه شده است.

نظرات کاربران

Fateme
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

چرا قیمتش انقد زیاده ؟

Masi Hoseinpoor
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

سلام کتاب خوبی هست خیلی عالی تمام نکات اموزشی درش ذکرشده باجزئیات واقعا ممنونم بابت کتاب های عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان