دانلود و خرید کتاب یاس شکسته رضا رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یاس شکسته اثر رضا رستمی

کتاب یاس شکسته

نویسنده:رضا رستمی
انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یاس شکسته

کتاب یاس شکسته زندگی نامه و خاطرات شهید عبدالله طرطوسی ملقب به (عبه حبیب) است که توسط رضا رستمی از نویسندگان و محققان اهل کردستان به رشته تحریر درآمده است.  انتشارات صریر این کتاب را که برگی از تاریخ کردستان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی به‌شمار می‌رود را به چاپ رسانده است.

درباره کتاب یاس شکسته

زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، وظیفه‌ای است که موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود. رضا رستمی یکی از نویسندگانی است که براساس اعتقادات قلبی در این مسیر گام برمی‌دارد. این نویسنده در کتاب یاس شکسته خاطرات شهید عبدالله طرطوسی از شهدای گرانقدر کردستان را روایت می‌کند. با با خواندن این کتاب حال و هوای کردستان را در روزهای پیش از انقلاب، روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و سپس شروع جنگ تحمیلی را حس خواهید کرد. شهید عبدالله طرطوسی یکی از نیروهای جان برکف امام خمینی بود که اطاعت از رهبر خود را پیش از سال ۱۳۵۷ آغاز کرد. وی در آن دوران در راهپیمایی‌ها و تظاهرات مردم مسلمان شهرستان مریوان حضور داشت. این شهید گرانقدر در روزهای ابتدایی پس از انقلاب نیز نقش پررنگی داشت. همچنین در دوران جنگ تحمیلی نیز پس از رشادت‌های فراوان به درجه شهادت نائل شد.

خواندن کتاب یاس شکسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر علاقه‌مند هستید تا از حال‌هوای کردستان در روزهای پیش از انقلاب اسلامی بشنوید، اگر به خاطرات این خطه در روزهای ابتدایی انقلاب و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی علاقه‌مندید، خواندن کتاب یاس شکسته اثر رضا رستمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن خاطرات شهید عبدالله طرطوسی ملقب به (عبه حبیب) از کوچ‌نشینان مریوان با بخش مهمی از تاریخ این منطقه و رشادت‌های مردمانش آشنا خواهید شد.

درباره رضا رستمی

رضا رستمی را یکی از محققان و نویسندگان استان کردستان می‌دانند. وی در سال ۱۳۵۸ در پاوه به دنیا آمد، وی کارشناس هنرهای تجسمی است و تا به‌حال تحقیقات گسترده‌ای در زمینه کردستان و دفاع مقدس صورت داده که نتیجه آن تالیف بیش از ۳۰  اثر در حوزه کردستان و دفاع مقدس بوده است. این آثار نقش مهمی در حفظ تاریخ کردستان و رشادت‌های مردم شریف این منطقه در این دوران خطیر داشته‌اند. رضا رستمی معتقد است تا به‌حال کار فرهنگی شایسته ای که در خور شان و مقام شهدای مظلوم و غریب استان کردستان باشد، انجام نشده  و به همین دلیل تصمیم جدی دارد تا با تدوین و تالیف بخشی از خاطرات شهدای این منطقه، خدمتی هر چند ناچیز در حق ۱۰۴۱ شهید مظلوم شهرستان مریوان و ۴۱۶ شهید سرو آباد انجام دهد. 

جملاتی از کتاب یاس شکسته

اولین شبی که سپاه تشکیل شد، با (عبه حبیب) نشستیم و درباره‌ی استراتژی سپاه و برنامه‌های آینده آن بحث کردیم، مسائل زیادی مطرح شد، اما آن چه بیش از همه برای او مهم بود موضوع حفظ و صیانت سپاه بود. او اطلاعات خوبی در زمینه‌ی مسائل سیاسی و نظامی داشت فرماندهی سپاه نو پای شهرستان مریوان را هم بر عهده داشت، صحبت‌های ما تا ساعت شش صبح طول کشید، ماحصل کلام شهید این بود که من برای دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی سلاح برداشته‌ام و باخدای خود عهد و پیمان بسته‌ام که تا جان در بدن دارم به این مبارزه ادامه دهم. ما باید کاملاً مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم که ضربه نخوریم، ضربه خوردن سپاه در اینجا یعنی ضربه خوردن انقلاب اسلامی و با این سخنان همه‌ی هم‌رزمان را تشجیع کرد تا در راهی که انتخاب کرده‌اند، کمترین شک را به خود راه ندهند. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب یاس شکسته، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۳۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۵,۶۰۰
تومان