دانلود و خرید کتاب راهکارهای موفقیت برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکارهای موفقیت اثر برایان تریسی

کتاب راهکارهای موفقیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهکارهای موفقیت

راهکارهای موفقیت اثر  برایان تریسی کتابی در حوزه موفقیت در کسب و کار و زندگی است که مدیریت و مهارتهایی که درهای موفقیت را به روی شما می‌گشاید را آموزش می‌دهد.

تریسی در این کتاب تکنیک‌ها و نکاتی را آموزش می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید به احساس شادمانی بیشتری برسید، سالم‌تر شوید، اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست آورید و هدفمندتر پیش بروید. او در این اثر از موفقیت در زندگی شخصی تا موفیت در روابط و کار و زندگی اجتماعی صحبت می‌کند و برای هر جنبه از زندگی شما توصیه‌های ویژه‌ای دارد.

خواندن کتاب راهکارهای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مسلم است که همه ما به دنبال موفقیت در زندگی شخصی و اجتماعی هستیم و کسی نیست که نخواهد در زندگی‌اش پیشرفت کند و خوشبخت باشد. کتاب برایان تریسی با توصیه ها وراهکارهایش می‌تواند در این زمینه منبع خوبی برای الهام گرفتن باشد. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

جملاتی از کتاب راهکارهای موفقیت

هر چه را که از آن بیشتر بخواهید، و هر فاکتوری را که برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی به آن احتیاج دارید، می‌تواند در یکی از هفت طبقه‌بندی قرار بگیرد. این هفت رکن موفقیت با آنچه درباره رسیدن به موفقیت و خوشبختی نوشته شده‌اند، سازگارند.

زندگی ایده‌آل شما با این هفت رکن در ارتباط است. با تعریف کردن موفقیت و خوشبختی با توجه به یک یا چند رکن از ارکان هفتگانه، هدف واضح و روشنی به دست می‌آورید که به جانب آن حرکت کنید. بعد می‌توانید کیفیت و چگونگی کارتان را اندازه بگیرید. متوجه می‌شوید در چه زمینه‌هایی احتیاج به تغییر دادن روش خود دارید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کربلایی
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کامل ترین کتاب برایان تریسی که خودش توصیه کرده بودند . نام دیگر این کتاب حداکثر موفقیت است که در طاقچه هم موجود ولی گرانتر عرضه میشود .

مهران ظریف
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

ترجمه خیلی بده. خیلی از جملات بدلیل ترجمه بد قابل فهم نیست👎

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
گوته زمانی نوشت: «طبیعت هرگز ژست نمی‌گیرد و ادا درنمی‌آورد؛ همیشه صداقت دارد، همیشه جدی است، همیشه حرف درست می‌زند. خطاها و اشتباهات همیشه از آن انسانها هستند.»
narges7
تا هدف را نبینید، نمی‌توانید به آن تیراندازی کنید. اگر ندانید در کجا هستید، نمی‌توانید به جایی که می‌خواهید برسید. اگر جدی هستید و به راستی می‌خواهید قدرتهای درون خود را آزاد کنید، باید دقیقآ بدانید چه خواسته‌ای دارید.
رضا

حجم

۴۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۴۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان