دانلود و خرید کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف رضا رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف اثر رضا رستمی

کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف

نویسنده:رضا رستمی
انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف

صدای نفس‌های کاک لطیف، نوشته رضا رستمی، زندگی‌نامه و خاطرات سردار شهید حاج لطیف راستی را روایت می‌کند.

درباره صدای نفس‌های کاک لطیف

کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف خاطرات سبز و به یادماندنی سردار شهید حاج لطیف راستی از شهدای مظلوم پیشمرگان مسلمان کُرد شهرستان مریوان را به تصویر کشیده است؛ که درراه پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی، با ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی در مصاف با گروهک ملحد و ایادی استکبار لحظه‌ای درنگ نکرد.

خواندن کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به ادبیات پایداری و دفاع مقدس و سرگذشت‌نامه‌های شهدا

جملاتی از کتاب صدای نفس‌های کاک لطیف

حاج لطیف فرماندهی مدیر و مدبّر بود. قدرت عجیبی در مدیریت داشت. آن هم یک مدیریت سالم در اداره کارها و نیروها. با وجود آن که به مسائل عاطفی و نیز اصول مدیریت احترام می‌گذاشت و عمل می‌کرد، درعین‌حال هنگام فرماندهی قاطع بود. او نیروهای تحت امر خود را خوب توجیه می‌کرد نظارت و پیگیری خوبی داشت. کسی را که در انجام دستورات کوتاهی می‌کرد بازخواست و کسی را که خوب عمل می‌کرد تشویق می‌کرد.

بینش سیاسی بُعد دیگری از شخصیت والای او به شمار می‌رفت. به مسائل لبنان، فلسطین و سایر کشورهای اسلامی بسیار می‌اندیشید و آن‌قدر از اوضاع آنجا مطلع بود که گویی سال‌هاست در آنجا با دشمنان خدا و رسول (ص) در ستیز بوده است. او با وجود مشغلهٔ فراوان از مطالعه غافل نبود و نسبت به مسائل سیاسی روز شناخت وسیعی داشت. برخورد دوستانه او با بسیجیان جان‌برکف نمونه بود. به بسیجیان عشق می‌ورزید و همواره در سخنانش از این مجاهدان مخلص تمجید و قدرشناسی می‌کرد. شهید راستی همواره برای رعایت حقوق بسیجیان به مسئولان امر تأکید و توصیه داشت. او که از روحیه ایثار و استقامت کم‌نظیری برخوردار بود، با برخوردها و صفات اخلاقی‌اش درواقع معلمی نمونه و سرمشقی خوب برای پاسداران و بسیجیان بود و خود به آن چه می‌گفت، عمل می‌کرد. عشق و علاقه نیروها به او نیز از همین راز سرچشمه می‌گرفت. برای شهید راستی مطرح نبود که چکاره است، فرمانده است یا نه. حاج لطیف یک رزمنده بود، هم مرد جنگ بود و هم پیشمرگی وارسته.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان