دانلود و خرید کتاب السابقون لیلا خلیل زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب السابقون اثر لیلا خلیل زاده

کتاب السابقون

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب السابقون

زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، وظیفه همه افرادی است که عشق به وطن در درون آن‌ها بیدار است. لیلی خلیل‌زاده یکی از همین افرادی است که زندگی‌نامه و خاطرات ۵۷ شهید دانش آموز و ۱۶ معلم شهید شهرستان پاکدشت را در کتابی با عنوان السابقون، به رشته تحریر درآورده است.


درباره کتاب السابقون

لیلی خلیل‌زاده زندگینامه و خاطرات ۵۷ شهید دانش آموز و ۱۶ معلم شهید شهرستان پاکدشت را در کتابی با عنوان السابقون از طریق مصاحبه با بستگان و نزدیکان آنان جمع‌آوری کرده و به رشته تحریر درآوره است. باید خاطرنشان ساخت عکس‌های منتشر شده در این کتاب، مدارک شهدا و نامه‌های آنان از طریق خانواده آنان، بنیاد شهید پاکدشت، بایگانی آموزش و پرورش این شهرستان، بنیاد شهید تهران، مدارس محل تحصیل این شهیدان و اقوام و دوستان شهدا جمع‌آوری شده است.

خواندن کتاب السابقون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب السابقون را به علاقمندان ادبیات پایداری به ویژه حماسه ۸ سال دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب السابقون

آموزش و پرورش – بعد از تفکیک پاکدشت از ورامین – یک ساختمان اداری تقریبا کوچک اما پر از هیاهو و شور و اشتیاق در خیابان اوقاف داشت که آن روزها واحد ستاد پشتیبانی جنگ شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین اتاق اداره آموزش و پرورش بود. آن اتاق دو مسئول داشت که یکی در بخش اعزام نیرو به جبهه کار می‌کرد و دیگری در بخش پشتیبانی جنگ. هر روز دانش‌آموزان زیادی در اتاق به صف می‌ایستادند تا فرم ثبت‌نام نیروهای اعزامی را پر کنند و گروهی از فرهنگیان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه‌ها، عازم مدرسه‌ای بودند که خدمات پشت جبهه در آن مدرسه انجام می‌شد.

در قسمتی از حیاط آن مدرسه گروهی مشغول شمردن کمک‌های نقدی بودند. قلک‌های کوچکی شبیه ماکن قدس، کمک‌های دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان را د خود جای داده ود. همیشه پول قابل توجهی جمع می‌شد. با توجه به محرومیت منطقه یک‌بار یک تراکتور، تویوتای سواری، وانت و یک بار هم یک آمبولانس برای جبهه خریداری شد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب السابقون، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

۶۶٣٧۶٩
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

خاطراتی چنداز شهدای دانش آموز ومعلمان من که بسیار دوست میدارم ولی افسوس pdf است

ره دوست
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

عالی، عالی، عالی ولو شده ۲۰۰ صفحه اش را بخوانید. خاطره است اما آنقدر سوژه هایش پرمغز که کار چندین جلسه پربار و سنگین اخلاق را می کند. خود را به این دریا بزنید حتما خیس می شوید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان