دانلود و خرید کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ شوش علی‌الله سلیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ شوش اثر علی‌الله سلیمی

کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ شوش

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قطعه‌ای از آسمان؛ شوش

کتاب قطعه‌ای از آسمان (شوش) نوشته علی‌الله سلیمی یکی از کتاب‌های مجموعه قطعه‌ای از آسمان است که با هدف حفظ آثار دوران دفاع مقدس نوشته شده و انتشارات صریر آن را به‌ چاپ رسانده است. در این داستان مخاطب با شرایط منطقه شوش در دوران جنگ تحمیلی و خاطرات رزمندگانی که در این جبهه حضور داشتند آشنا می‌شود. علی‌الله سلیمی کتاب قطعه‌ای از آسمان (شوش) را به زبانی بسیار شیوا و جذاب روایت کرده است، به‌گونه‌ای که هر مخاطبی را جذب می‌کند.


درباره کتاب قطعه‌ای از آسمان (شوش)

کتاب شوش، یکی از کتاب‌های مجموعه قطعه‌ای از آسمان است که به قلم علی‌الله سلیمی به رشته تحریر درآمده است. سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با هدف حفظ آثار دوران دفاع مقدس اقدام به تهیه مجموعه کتاب‌هایی با عنوان قطعه‌ای از آسمان کرد تا هر یک از این کتاب‌ها در حکم شناسنامه‌ای برای مناطق جنگی به‌شمار آید. این سازمان در این مسیر ازنویسندگان زبده دفاع مقدس کمک گرفت. نویسندگان این مجموعه‌ها به‌دنبال آن هستند تا مشخصات و مختصات مناطق عملیاتی و خاطرات رزمندگان این مناطق را در قالب داستان حفظ نموده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.

جملاتی از کتاب قطعه‌ای از آسمان (شوش)

«تقریباً دو ساعتی در راه بودیم (از سمت شهر اهواز)‌، تا رسیدیم به شوش. شهر، مخروبه و خالی از سکنه بود. نشانی از مردم و زندگی نمی‌دیدم. هر چه به اطراف نگاه کردم، فقط درخت‌های نخل به چشم می‌آمد و رزمنده‌هایی که در رفت‌وآمد بودند. میگ‌ها در آسمان بودند و شهر مرتب بمباران می‌شد. در واقع شوش فاصله‌ی چندانی با خط مقدم نداشت.

عده‌ای از نیروهای همراهم، با دیدن این وضعیت ترسیده بودند. سعی کردم بر ترس خودم غلبه کنم تا بتوانم به آن‌ها آرامش بدهم. نزدیکی‌های ساعت ۴ بعدازظهر وارد بیمارستان نظام‌مافی شوش شدیم. بیمارستان بین خط مقدم و توپخانه‌ی خودی بود و به شدت در معرض توپ و خمپاره قرار داشت؛ طوری که ساختمان از شدت و نزدیکی انفجارها تکان می‌خورد. بیمارستان را بین تپه‌های شنی استتار کرده بودند. چند جا روی دیوار، جای اصابت خمپاره دیده می‌شد. روی سقف بیمارستان هم یک ردیف کیسه‌ی شنی چیده بودند و روی آن‌ها تیرآهن‌هایی به صورت افقی گذاشته و باز هم روی تیرآهن‌ها را کیسه‌ی شن قرار داده بودند، تا بیمارستان، که شبانه‌روز زیر آتش خمپاره بود، صدمه‌ای نبیند.

برای خواندن جملات بیشتری از کتاب قطعه‌ای از آسمان (شوش)، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

درباره علی‌الله سلیمی

علی الله سلیمی، یکی از نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس است. این نویسنده پرکار در سال ۱۳۴۷ در زنجان متولد شد و فعالیت نویسندگی خود را در دهه هفتاد با شرکت در کلاس‌های داستان‌نویسی و سپس انتشار آثارش در مجلات ادبی آن زمان شروع کرد. «زنی شبیه حوا» نام اولین مجموعه مستقلی است که از وی به چاپ رسید. دومین اثر منتشر شده از این نویسنده باران جنوب نام داشت که در سال ۱۳۸۷ نامزد دریافت جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور در بخش دفاع مقدس شد. علی الله سلیمی در کنار نویسندگی به روزنامه‌نگاری نیز مشغول است. برخی از کتاب‌های منتشر شده از این نویسنده عبارت هستند از: پرواز از صخره های کردستان؛ تاکستان های دشت ناز، مسافر دجله، زمستان و چله ها، بنفشه و پوکه خالی، دعوت توحیدی. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان