دانلود و خرید کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ ژوزف تئوبالد ترجمه نورا حق‌پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ

گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ ماجرای یک گوسفند کوچک است. این گوسفند که برفی نام دارد از وضعیت خود رضایت ندارد. او می‌خواهد مانند گوسفندان دیگر بزرگ باشد. برفی برای رسیدن به خواسته‌ی خودش شروع می‌کند به خوردن و خوردن.

این کتاب کودک و خردسال از ژوزف تئوبال است. تصویرگری این داستان را هم خود تئوبال بر عهده گرفته. این کتاب ارزش‌های خارق‌العاده‌ای را با خود همراه دارد. گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ به کودکان نشان می‌دهد چگونه خود را دوست داشته باشند. آن‌ها با خواندن این کتاب می‌توانند نقص‌های خود را بپذیرند.

خلاصه کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ

گوسفندی کوچک و ناراضی از وضعیت خودش قهرمان این داستان است. برفی دلش نمی‌خواهد کوچک‌تر از بقیه‌ی گوسفندان باشد. برفی برای آن‌که به خواسته‌ی خود برسد شروع می‌کند به خوردن علف‌ها. او همه‌ی علف‌ها را می‌خورد و پس از آن سراغ درخت‌ها، جنگل، رودخانه و ... می‌رود . مشکل برفی این است که نمی‌داند چه زمانی باید متوقف شود. در آخر برفی کل سیاره را می‌خورد. 

این کتاب به کودکان نشان می‌دهد چگونه می‌توانند خود را همان‌گونه که هستند دوست داشته باشند. همچنین کودکان یاد می‌گیرند برای رسیدن به خواسته‌هایشان نباید دست به هر کاری بزنند.

از دیگر جنبه‌های جالب توجه گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ تصویرگری زیبا و رنگارنگ است. ژوزف تئوبال تلاش کرده تصویرها به صورتی باشند که کودکان را هیجان‌زده کنند. این تصویرها باعث رغبت بیشتر مخاطبان کوچک می‌شود.

درباره ژوزف تئوبال

ژوزف تئوبال عمدتا در یک مزرعه در فرانسه ساکن است. او به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند تا بتواند از مناظر عجیب ایده بگیرد. تئوبال این ایده‌ها را در تصویرسازی به کار می‌گیرد. او در کالج هنرهای فالموث تصویرگری خوانده. کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ جایزه‌ی بهترین تصویرگری را هم از آن خود کرده است. کتاب‌های تئوبال هم‌اکنون به زبان‌های مختلف جهان ترجمه‌ شده‌اند.

جملاتی از کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ

برفی آهی کشید و گفت:«من نمی توانم تند بدوم. نمی توانم.

خیلی بالا بپرم. من کوچک هستم. خیلی کوچک.»

پشمی گفت:«من تو را همین طور که هستی، دوست دارم.»

نظرات کاربران

(:Ne´gar:)
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

هیچ وقت برای خواهر یا برادر کوچیک تر تون نخونید ! چون عاشقش میشه و ممکنه مجبورتون کنه صدبار براش تکرار کنید و صدای بع بع در بیارید :| صفحه آراییش قشنگ بود . و پذیرفتن خودمون به همون شیوه ای

- بیشتر
وحید
۱۳۹۹/۰۲/۰۵

کتاب رعایت رویکرد تربیتی و روانشناختی خوبی داره روند داستان در عین خیالی بودن قابل درک و پذیرفتنی هست تصویرگری عااااااالی داره و شخصیت‌های داستان در طول مسیر حضور جذابی دارن دخترهای سه و نیم ساله من عاشقش هستن.

sogol
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

خیلی عالی بود. کاشکی بیشتر بود. فوق العاده

raha niknam
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

بی نهایت عالی

فاطمه رضائيان
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

این کتاب با متنی ساده و روان به بچه های کوچیک یاد میده چطور خودشون رو همونطور که هستن بپذیرن و دوست داشته باشن

ایمانطلب
۱۳۹۹/۰۳/۱۷

گوسفند اصلا سِیر آگاهی نداشت و یهو با بالا آوردن هر چیزی که خورده بود به حالت اولیه‌ش برگشت. نظر دختر پنج ساله‌م: از جایی خوشم آمد که او کوچک شد و سه تا ستاره میدم

سمیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

برای پسر من که کمی لاغره و ما خیلی به غذاخوردن اصرار میکنیم خیلی جالب بود و برای ما هم آموزنده که همونجور که هست دوستش داریم

آریا59
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

عالی بود خیلی داستان خوبی بود

fatima
۱۳۹۸/۰۸/۱۴

ساده و کوتاه وجالب.

n19
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

کمی بچه گانه ولی اموزنده☺☺

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان