دانلود و خرید کتاب جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها؛ جلد اول شهرام شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها؛ جلد اول اثر شهرام شفیعی

کتاب جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها؛ جلد اول

معرفی کتاب جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها؛ جلد اول

جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها داستان کودک و نوجوانی پنج جلدی است. این کتاب‌ها به قلم شهرام شفیعی نوشته شده‌اند. جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها با نشان دادن رفتار‌های احمقانه‌ی افراد در دنیایی عجیب وضعیتی طنز گونه به خود گرفته‌اند. خانواده‌ی بی‌تربیت‌ها مسئولیت نگهداری از موزه‌ای را برعهده گرفته‌اند که خودشان قبلا در آن حکم‌رانی می‌کردند.

در تمام طول این کتاب رفتار‌های ناشایست افراد با بیانی طنز به چالش کشیده می‌شود. تصویرگری‌های ندا عظیمی باعث شده این کتاب هر چه بیشتر کودکان را به خنده بی‌اندازد. 

خلاصه کتاب جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها؛ جلد اول

خانواده‌ی سلطنتی بی‌تربیت‌ها مسئولیت نگهداری از یک موزه را بر عهده دارند. این موزه پیش از این یک کاخ بوده. در گذشته این موزه یک کاخ سلطنتی بوده. خانواده‌ی بی‌تربیت‌ها در این کاخ سلطنت می‌کردند. پادشاه حالا سرایدار این موزه است. ملکه در آشپزخانه‌ی قصر کار می‌کند. راویان این قصه دروازه‌بان و بابونه نام دارند. آن‌ها با دادن چهارپایه به بازدیدکنندگان خسته از آن‌ها انعام می‌گیرند .

در هر جلد از این کتاب اتفاقات جدیدی برای خانواده‌ی بی‌تربیت‌ها می‌افتد. شهرام شفیعی با تلفظ غلط واژه‌ها، ایجاد پرسش و پاسخ طنز و استفاده از صفت‌های نامتعارف توانسته فضای طنز را وارد کار خود کند.

 درباره‌ شهرام شفیعی

شفیعی متولد ۱۳۴۹ است. او در رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده. شفیعی تا به حال در بیست جشنواره جایزه‌های متعددی دریافت کرده. کارهای کودک و نوجوان او جوایز درخت گلابی و خروس سبز را از آن خود کرده است. شفیعی بیش از صد کتاب را ویراستاری کرده است.

جملاتی از کتاب جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها؛ جلد اول

ما خانوادهی سلطنتی بیتربیتها هستیم. البته سالهاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا اینجا می‌آیند و برای همین ما توی کاخ کار میکنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آشپزخانه را میچرخاند.

من و خواهرم هم برای بازدیدکننده‌های خسته چارپایه میگذاریم و انعام میگیریم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه