دانلود و خرید کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی سیدمحمد واعظی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی اثر سیدمحمد واعظی

کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

معرفی کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی، کتابی از سید محمد واعظی است که از کلیدها و تکنیک‌های صحیح برای هرچه بهتر پیش رفتن یک مذاکره، می‌گوید. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را منتشر کرده است. 

درباره‌ی کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

برای اینکه در یک گفتگوی خانوادگی، یا یک مذاکره‌ی مهم کاری، موفق باشیم و بتوانیم آن را به جهت صحیح پیش ببریم، چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ برخی افراد همیشه در مذاکره خوب عمل می‌کنند. به نتیجه‌ی مطلوبشان می‌رسند و به سادگی بحث را در جهتی که می‌خواهند به پیش می‌برند. در حالی که برخی دیگر صرفا به دلیل عدم آگاهی از کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی، اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند که گاه ضرر و زیان زیادی به آنان می‌رساند. 

با مطالعه‌ی کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی با تکنیک‌هایی آشنا می‌شویم که ما را برای داشتن یک مذاکره‌ی خوب، قوی و با نتیجه‌ای روشن راهنمایی می‌کند. این کتاب اصول مذاکره بر مبنای اصولی و بومی شده " بر اساس اصول داخلی و همچنین اصول دیگر کشورها " است و شامل ۴ بخش می‌باشد و به صورت فرایندی مواردی را جهت پیشبرد و موفقیت مذاکره ارایه می‌دهد.

کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افرادی که میخواهند در مذاکره و گفتگوهای روزمره یا کاری، پیشرفت کنند، کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی، را کاربردی و مناسب می‌یابند. 

جملاتی از کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

مهم‌ترین مذاکراتی که فرد با آن درگیر است دو دسته مذاکرات تجاری وخانوادگی می‌باشد.

مذاکرات تجاری که ما با آن رو برو هستیم شامل خرید و فروش‌های عادی، افزایش حقوق، خرید یک اتومبیل دست دو یا خرید خانه و در سطوح بالاتر انعقاد قراردادهای تجاری داخلی و خارجی می‌باشد. هر کدام از این مذاکرات اگر به نحو درست و شایسته هدایت شود می‌تواند قدم‌های پیشرفت ما را فراهم کند. و بد عمل کردن در آن نیز می‌تواند عامل سقوط ما باشد به عنوان مثال اگر شخص در یک مذاکره خرید خودرو به درستی عمل نکند زیان حاصل از این مذاکره نا صحیح شاید معادل سه یا چهار ماه حقوق وی باشد.

مذاکرات بعدی، مذاکرات خانوادگی است. مثلاً در حل یک اختلاف ساده با همسرتان یا همسایه در حال مذاکره هستید. البته باید دانست اغلب اختلافاتی که افراد با همسرشان یا با همکاران دارند، اختلافات روی مباحث کوچک و ساده است و جالب است بدانیم اختلاف در مباحث بزرگ اغلب ساده تر قابل حل می‌باشد. در بسیاری از مواقع این اختلافات به‌دلیل عدم آگاهی قبلی در مورد طرف مقابل یا به‌دلیل خستگی و یا کم صبری ما تبدیل به معضلات بزرگی می‌گردد شایان ذکر است اغلبِ مذاکرات خانوادگی یا برد-برد حل می‌شود یا باخت-باخت، یعنی حالت برد-باخت وجود ندارد. یا هر دو برنده مذاکره هستید یا هر دو بازنده.

مذاکرات خانوادگی کم اهمیت تر از مذاکرات تجاری نیست شایان ذکر است تمرکز ما در این کتاب بیشتر روی مذاکرات تجاری می‌باشد.

سومین نوع مذاکراتی که مد نظر ما است مذاکرات بین‌المللی است. در این کتاب به ارایه نکاتی چند در این خصوص بسنده شده است.

سه دسته زیان در اثر درست مذاکره نکردن

باید دانست که مذاکرات ناصحیح در ابعاد مختلف به ما ضربه می‌زند به عنوان مثال فرض کنیم ما یک اتومبیل را به قیمت درست نخریدیم اولین ضربه این است که مقداری از پولمان را از دست می‌دهیم، چون می‌توانستیم اتومبیل را با رقم پائین‌تری بخریم. زیان دوم فشارهای ر وحی از سمت خودمان است که بعد از خرید خودرو به ما تحویل می‌گردد به اصطلاح حس خودخوری در انسان بوجود می‌آورد و زیان سوم فشارهای بیرونی از طرف پدر، مادر، همسر و... می باشد.

پس باید در جریان باشیم که سه دسته زیان در اثر درست مذاکره نکردن بر ما وارد می‌شود:

زیان اول: زیان مالی، زمانی و حیثیتی.

زیان دوم: فشار روانی خود انسان بر خود انسان است که باعث از دست دادن اعتماد به نفس می‌گردد.

زیان سوم: فشار خارجی افراد اعم از خانواده، همکاران، رییس و... 

 

نظرات کاربران

محمد علی رجالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

ترفند های مذاکراتی خوب وکاربردی زیادی داشت نحوه نگارش کاملا کاربردی حدود ۱۰ کتاب مذاکره تا قبل از این کتاب خوانده بودم هیچ کدام در حد این کتاب کاربردی نبود

خانم اعظم مختاری
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

نویسنده ی این کتاب استاد بنده هستند و نوشته هاشون چون صحبتهاشون شیوا و روان و درتمام مراحل پیشرفت زندگی مفید

ali
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

خیلی گرانه، کتاب های این مدلی زیاده

مهراد حسینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲

واقعا مختصر ومفید وپر کاربرد بود تشکر از کتابخانه طاقچه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۶۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان