دانلود و خرید کتاب جوجه اردک زشت هانس کریستین اندرسن ترجمه علی محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جوجه اردک زشت


کتاب جوجه اردک زشت نوشته هانس کریستین اندرسن از سری کتاب‌های نشر دانی برای کودکان و نوجوانان است. این کتاب‌ها علاوه بر سرگرم‌کردن بچه‌ها و فراهم کردن اوقاتی لذت‌بخش برای آنان، آموزش‌هایی کاربردی در زمینه‌های مختلفی مثل افزایش خلاقیت، یادگیری مهارت‌های زندگی و.... دارند.

نشر دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت نمود.

تولید محتوا، نه‌تنها کتاب متنی و صوتی ، بلکه بسته‌های آموزشی مختلف مانند (فیلم ها ، نرم‌افزارها و ...) برای پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری هدف اصلی و آرمان خانواده فرهنگی دانی است.

معرفی نویسنده
عکس هانس کریستین اندرسن
هانس کریستین اندرسن

هانس کریستین اندرسن ۲ آوریل ۱۸۰۵ در شهر ادنسه در دانمارک به دنیا آمد. اوضاع مالی خانواده چندان خوب نبود، اما پدر به ادبیات علاقه داشت، کتاب‌هایی داشت و برای کودکش هم داستان‌هایی از هزار و یک شب و نمایشنامه‌های شکسپیر را می‌خواند. پدر همچنین معتقد بود که خانواده‌ آن‌ها به خانواده‌ای اشرافی و سطح بالا تعلق دارد. هرچند این موضوع در تحقیقات مختلف اثبات نشد. شایعه دیگری نیز میان مردم دانمارک بر سر زبان‌ها است. اینکه هانس، پسر نامشروع پادشاه دانمارک است. این شایعه از اینجا آب می‌خورد که او، هزینه تحصیلات هانس را برعهده گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۶۵۵۱۱
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

اینکه با زوم کردن روی نوشته ها یهو بهم می ریزه و میره اول داستان خیلی بده لطفا اصلاحش کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان