دانلود و خرید کتاب آواز پرواز مهدی جهانگیرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آواز  پرواز اثر مهدی جهانگیرزاده

کتاب آواز پرواز

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آواز پرواز

کتاب آواز پرواز، یک زندگی‌نامه، و به نوعی مجموع خاطرات و اشعار شهید فرامرز جهانگیری است. مهدی جهانگیرزاده، با جمع‌آوری خاطرات او، دست به نگارش این کتاب زده و انتشارات نظری، آن را منتشر کرده است. 

درباره‌ی کتاب آواز پرواز

آواز پرواز، ندای پرواز آسمانی یک صدا است. صدایی که از حقیقت‌خواهی به جوش و خروش آمده است و به دنبال دفاع از میهن عزیزش، برای باز پس گرفتن حق زندگی در خاک پاک کشورش، به خانواده، عزیزان، دوستان و یارانش پشت کرد و از همه شادی‌ها چشم‌ پوشید. سفر او از رفتن به جبهه‌ی جنگ آغاز شد و در این میان، نوشتن خاطرات، همدمش بود. 

مهدی جهانگیرزاده با جمع‌آوری این خاطرات، به ما امکان شناخت زوایای پنهان روح او را بخشید. با خواندن کتاب آواز پرواز، می‌توانیم از آنچه که او را چنین شوریده و شیدا کرده بود، با خبر بشویم. دریابیم که چه چیزی او را بر آن داشت تا شربت شهادت را مثل جامی گوارا سر بکشد و آوازش، پرواز کند. 

اشعار شهید فرامرز جهانگیری که در جای جای کتاب، به تناسب آمده، خواندن کتاب را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کتاب آواز پرواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آواز پرواز، برای افرادی که علاقه‌مند به خواندن زندگی‌نامه‌های شهدا و رزمندگان جنگ هستند، خواندنی و دلچسب است.

جملاتی از کتاب آواز پرواز

اشک در چشمان فرشتگان خدا حلقه بسته بود، با اندوه به سیاره زمین چشم دوخته بودند تصورش را نمی‌توانند بکنند چقدر دل خداوند از دیدن این صحنه ها به درد آمده؛ پاره‌های تنش دست به چه مصیبت‌های بزرگی نمی‌زنند، جنگ! آن هم با هم نوع خود. چقدر احمقانه و تاسف‌انگیز است، برای چیزی که از اول متعلق به خودشان بوده و هست می‌جنگند. خدا با خود می‌گوید: به راستی من انسان را آفریدم تا این‌گونه باشد؛ مثل یک حیوان بی روح و عاطفه!؟

نگاهش را از زمین می‌گیرد، و به گوشه خلوتی که مخصوص خودش است و با هفتاد پرده از آتش و نور احاطه شده، می‌رود تا باز هم با خود خلوتی کرده و از شیطنت‌های این مخلوقات حریص کمی دور بماند...

آهسته‌تر ورق بزن این دفتر ای عزیز

چون هر کلام به خدا یادگار اوست

اشعار آن که حاصل یک عمر زندگی است

بینی که صف کشیده و در انتظار اوست


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۱۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان