دانلود و خرید کتاب اثری از محمد نیست؟... هست؟ مصطفی محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثری از محمد نیست؟... هست؟ اثر مصطفی محمدی

کتاب اثری از محمد نیست؟... هست؟

نویسنده:مصطفی محمدی
انتشارات:فاتحان
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اثری از محمد نیست؟... هست؟

اثری از محمد نیست؟ هست؟ نوشته مصطفی محمدی کتابی با موضوع دفاع مقدس و درباره زندگی شهید محمد اثری‌نژاد است.

درباره شهید محمد اثری‌نژاد

شهید محمد اثری نژاد، زاده روستای حسین آباد کام فیروز شهرستان مرودشت فارس، روز بیست و چهارم شهریورماه ۱۳۳۳ به دنیا آمد. او به سال ۱۳۵۳ در جریان مبارزه امام خمینی(س) با رژیم شاهنشاهی قرار گرفت. در همان سال‌ها از زادگاهش به تهران مهاجرت کرد تا بتواند کسب و کاری برای خود فراهم کند. با آهنگری آغاز کرد و شبانه به ادامه تحصیل پرداخت؛ تا این که به خدمت زیر پرچم فراخوانده شد؛ اما هنوز ده ماه از این دوران نگذشته بود که به علت درگذشت مادر، معافی کفالت شامل حال اش شد. 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدتی به عنوان نیروی داوطلب، در کردستان و غرب کشور خدمت کرد؛ تا این که با آغاز جنگ، لباس سبز سپاه را به تن آراست و به خوزستان رفت. در سال ۱۳۶۲ معاونت پشتیبانی و تدارکات قرارگاه نجف را بر دوش او نهادند. سپس در مهرماه سال ۱۳۶۴ بار دیگر به جنوب رفت و همین مسؤولیت را در یگان دریایی سپاه پذیرفت. سرانجام روز دوازدهم اسفندماه همان سال، با نبرد والفجر ۸ در منطقه فاو عراق، به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر او از آن سال در گلزار شهدای بهشت زهرا تهران آرمیده است.

جملاتی از کتاب اثری از محمد نیست؟... هست؟

اغلب، مردم دام‌شان را می‌دادند به شرافت تا ببرد چرا. صبح ببرد و غروب سالم برگرداند؛ اما خشک‌سالی و مهاجرت، همه را هی کرده به شهرها. حالا شرافت مانده و ده ـ پانزده خانوار گله‌دار و تراکتورچی و راننده نیسان. روی هم، توی ده دویست رأس گوسفند بیش‌تر نیست؛ که صد و پنجاه رأس آن مال شرافت است. بقیه، یا پسر فراری از سربازی دارند و یا شرافت را دیگر قبول ندارند؛ یا خودشان می‌سپارند به پسرشان تا ببرد صحرا و یا هم‌چنان می‌گویند که شرافت با ژاندارم‌ها درافتاده و معلوم نیست باز هم گوسفندها را به خاطر باج‌ندادن نبرند یا نه؟ برخی دهاتی‌ها می‌گویند که تقصیر خود شرافت است؛ چون یک‌بار به مأمور گشت ژاندارمری که تقاضای یک بره مجانی کرده بوده، گفته:

کتاب اثری از محمد نیست؟... هست؟ برای چه کسانی مناسب است

این اثر که سرگذشت‌نامه داستانی شهید دفاع مقدس است برای علاقه‌مندان به ادبیات پایداری و دفاع مقدس نوشته شده است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
واسهٔ همین، پاسدارها هم باید آویزهٔ گوش‌شون کنند که با رفتار و عمل‌شون، توی به‌ثمررسوندن اهداف انقلاب اسلامی و قوانین اسلام تلاش زیادی بکنند.
1234567890

حجم

۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

حجم

۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان