دانلود و خرید کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان مصطفی نوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان اثر مصطفی نوریان

کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان

کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان، از مصطفی نوریان، بررسی همه جانبه‌ای بر ورزش‌، رویدادهای مهم ورزشی و جایگاه آن در قلب مردم و شکل‌گیری اخلاق و روحیه‌ی ورزشکارانه است. انتشارات نظری این کتاب را منتشر کرده است.   

درباره‌ی کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان

کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان، به جنبه‌های مختلف موضوع ورزش می‌پردازد. ابتدا نگاهی به تاریخچه‌ی ورزش می‌کند و شکل‌گیری آن را روایت می‌کند. بعد به ورزش‌های باستانی ایران نگاهی می‌اندازد. از ورزشکاران محبوب و اخلاق‌مدار ایرانی سخن می‌گوید. اثرات ورزش را بر ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و حتی سیاسی افراد بررسی می‌کند و دو رویداد مهم ورزشی یعنی برگزاری المپیک و جام جهانی فوتبال را بررسی می‌کند. 

اما آن چیزی که در این کتاب مد نظر مصطفی نوریان،نویسنده‌ی کتاب، است، توجه به اخلاق ورزشی و روحیه‌ی اخلاق‌مدارانه‌ی ورزشکاران است. 

کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به مطالعه‌ی تاریخچه‌ی ورزش و آشنایی با ورزش‌های مختلف باستانی علاقه‌مندید، کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان برایتان کتابی جالب و خواندنی است. 

جملاتی از کتاب درآمدی بر تاریخچه ورزش جهان

هرچه از ورزش و اثرات مفید آن بگوییم کم گفتیم و امروزه شاهد تأثیر فردی، اجتماعی و حتی سیاسی آن در تمامی جوامع هستیم. امروزه ورزش خردسالان تا کهنسالان را در برگرفته. در تمام ارکان و نهاد یک جامعه نفوذ کرده است. ورزش بدون هیچ عوارض جسمانی و روانشناختی علاوه بر افزایش شادی در افراد، سلامت جسمانی و انرژی روانی آنان را افزایش و در کنار آن مفهومی فرهنگی دارد. ما به کودکانمان همواره قهرمانان ورزشی را الگو قرار داده و به آن ها می آموزیم مانند یک قهرمان ورزشی رفتار کنند. هر قهرمان ملی و بین المللی جایگاه تاریخی خود را خواهد داشت و رفتار قهرمانانه آن ورزشکار سرلوحه رفتار دیگران خصوصاً نوجوانان و جوانان خواهد شد.

نمونه بارز این الگوی همه جانبه جهان پهلوان تختی است که به حق در قلب مردم ایران زمین جای گرفته است. با این حال در این کتاب سعی بر آن شده تا نگاهی کوتاه و اجمالی به ایجاد ورزش و فهرست مهم ترین ارکان آن شود تا بدانیم چگونه از ورزش یک قهرمان بر اساس شاخصه های یک ملت به وجود می آید. می دانیم که ورزش و اثرات آن غیر قابل انکار است بنابراین به دو الگوی مهم آن یعنی المپیک و جام جهانی فوتبال اشاره می کنیم تا بدانیم رویکرد های آن ها و چگونگی اثرگذاری آن می تواند سرآغاز آفرینش قهرمان ملی و بین المللی شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۶۰۰
تومان