دانلود و خرید کتاب ایران علیه شرارت وانگ ون ترجمه یانگ کینگ کینگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایران علیه شرارت اثر وانگ ون

کتاب ایران علیه شرارت

معرفی کتاب ایران علیه شرارت

«ایران علیه شرارت» نوشته وانگ ون، سیاستمدار چینی، شامل ۱۰ خاطره او از نخستین بازدیدش از ایران در سال ۲۰۱۲ و بخش‌هایی از نتایج تحقیقات و تحلیل‌هایش پس از سمینار اتاق فکر در تهران در ژانویه ۲۰۱۶ است که هنگام دیدار رئیس‌جمهور، شی جین پینگ از ایران برگزار شد. او در این اثربه تحول دیدگاه‌هایش در جریان سفر به ایران اشاره کرده، از فرهنگ و مردم و سیاستمداران ایران از جمله رئیس‌جمهور وقت (احمدی‌نژاد) نوشته و به سیاه‌نمایی ایران در رسانه‌های غربی اعتراض کرده است. در بخشی از این کتاب درباره دختران ایرانی نوشته است: «اگر کسی به شما یادآوری کند که در ایران نباید از هر جایی عکس بگیرید و به ویژه از گرفتن عکس از دختران پرهیز کنید او حتماً اشتباه می‌کند. اگر رسانه‌های غربی در خبرها و یا گزارش‌های خود می‌نویسند که ایران کشوری افسرده و بسته است نباید بازهم باور کرد. اگر شما در ایران به نصیحت‌های غربی‌ها گوش دهید شما اشتباه بزرگی انجام داده‌اید. در نخستین روزی که وارد تهران شدم، «اشتباه بزرگی» انجام دادم. می‌دانستم دختران ایرانی خیلی زیبا هستند ولی جرت نداشتم از آن‌ها عکس بگیرم. ظهر همان روز چهار دختر قشنگ ایرانی نزدیک میز من نشسته بودند و من حدود پنج دقیقه تردید کردم و سرانجام از آن‌ها سؤال کردم: می‌توانم از شما عکس یادگاری بگیرم؟ آن‌ها شورا جواب مثبت داده و بی‌درنگ ژست‌های زیبایی نشان دادند تا من و همراهم از آن‌ها عکس بگیریم. از آن به بعد من با خیالت راحت از دختران زیبای ایرانی عکس می‌گرفتم و متوجه شدم که تقریباً تمام دختران ایرانی به درخواست ما برای گرفتن عکس با لبخند جواب مثبت می‌دهند و گاهی اوقات آن‌ها متوجه می‌شدند که ما مخفیانه از آن‌ها عکس می‌گیریم ولی بازهم با یک لبخند و حرکت زیبا محبت و دوستی خود را نشان می‌دادند. جالب این است که اگر در چین باشید و از دختری مخفیانه عکس بگیرید او فوراً با تندی و ناراحتی از شما می‌گریزد.»

نظرات کاربران

fd
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

دید خوبی را از روابط ایران و چین بهم داد...

maadikhah
۱۳۹۸/۰۶/۰۶

عاشق دخترای ایرانی بوده، همش ازشون عکس می گرفته❤

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
در تاریخ چندهزارساله بشر، تمدن‌های مصر، هند و بابل که در اطراف ایران بودند در جریان تهاجم و جنگ نابود شدند و تنها تمدن ایران در بستر تاریخ ایستاد. اگر ملت ایران روحیه صبوری، غیوری، آزادمنشی و ظلم‌ستیزی نداشت چطور می‌توانست تمدن خود را حفظ کند؟ اگر تاریخ تمدن ایران را مطالعه کنید، آنگاه می‌توان دریابید که ایران تنها کشوری در جهان است که در مخالفت با سلطه گری آمریکا برخاسته است.
Dexter
هورمونی که در درون مردم ایرانی است از ذخایر نفت زیر خاک کمتر نیست.
dmmzn58
. Fellow well-known journalist Ma Xiaolin who had stayed in Middle East for years had classical feeling: “hormone buried in deep heart of Iranians is no less than the oil underground.”
dmmzn58
امریکا یکی از ویژگی‌های بارز تمدن نو در دنیاست. در تمدن نو، گاهی تمدن امریکا دارای ارزش‌های جهانی معرفی می‌شود ولی اکثر اوقات امریکا کشوری فاقد تمدن و حتی ضدتمدن دانسته شده است. امریکا را بسیاری شیطان بزرگ و دشمن حقیقی تمدن‌های بشری می‌شناسند. با بررسی وضعیت فعلی می‌توان نتیجه گرفت که سقوط حکومت‌های وابسته به امریکا به علت نهضت بهار عربی در سال ۲۰۱۱ م با مسائل فوق مرتبط بوده است.
alivahedati

حجم

۱۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان