دانلود و خرید کتاب محیط زیست و سازمان سبز صدیقه افروز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محیط زیست و سازمان سبز اثر صدیقه افروز

کتاب محیط زیست و سازمان سبز

معرفی کتاب محیط زیست و سازمان سبز

کتاب محیط زیست و سازمان سبز، یک اثر پژوهشی و خواندنی از صدیقه افروز درباره‌ی محیط زیست، چگونگی ایجاد فجایع زیست‌ محیطی و ارتباط آن با حفظ کیفیت سلامت زندگی ما است. 

درباره‌ی کتاب محیط زیست و سازمان سبز

محیط زیست برایتان چه معنایی دارد؟ محیط زیست در حقیقت تمام چیزی است که برای ادامه‌ی حیات به آن نیاز داریم. اما اتفاقاتی که امروزه شاهد آن هستیم، نشان از تخریب سرتاسری آن دارد: از بین رفتن گونه‌های جانوری و کم شدن تنوع زیستی، گرم شدن زمین، اتمام ذخایر و منابع انرژی، آلودگی‌های بی‌شماری که سطح زمین را فراگرفته‌اند. بسیاری از زمین‌های کشاورزی به محل‌های مسکونی تبدیل می‌شوند. جنگل‌ها برای تبدیل شدن به زمین‌های کشاورزی از بین می‌روند یا در آتش‌سوزی‌ها می‌سوزند. مشکلات بسیاری که امروزه محیط زیست ما را درگیر خود کرده، تاثیرش را بر تمام دنیا نشان می‌دهد و بنابراین همه باید نسبت به آن مسئول باشند. همانطور که بسیاری از متخصصان نیز معتقدند با آموزش صحیح و بالاتر رفتن سطح آگاهی مردم، اقدامات افراد در جهت بهبود محیط زیست، مسئولانه‌تر می‌شود و در نهایت می‌توانیم با کمک همدیگر، زمین را از فجایع زیست محیطی نجات بدهیم.

کتاب محیط زیست و سازمان سبز اثری پژوهشی درباره‌ی محیط زیست است. صدیقه افروز در کتاب محیط زیست و سازمان سبز درباره‌ی محیط زیست، بحران‌های زیست محیطی، تاریخچه تحولات محیط زیست، نگرش انسان به محیط زیست و سبک‌های متفاوت مدیریتی و توسعه پایدار و ... پرداخته است. کتاب محیط زیست و سازمان سبز اثر جامع و کاملی است که هرآنچه نیاز دارید درباره‌ی محیط زیست بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب محیط زیست و سازمان سبز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب محیط زیست و سازمان سبز برای تمام علاقه‌مندان به محیط زیست کتابی مفید است. مختصصان و فعالان حوزه‌های مختلف زیست محیطی نیز می‌توانند از مطالب عالی کتاب محیط زیست و سازمان سبز استفاده کنند. 

بخشی از کتاب محیط زیست و سازمان سبز

حفظ محیط زیست یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی انسان برای ادامه حیات بر روی کره زمین است چرا که مسائل محیط زیست به آسانی و به زودی ظاهر نمی‌شود اکثر مسائل زیست محیطی پیامد رفتار کنشگر است و این رفتارها در خلا صورت نمی‌پذیرد و انوع تعیین کننده‌های زمین‌های، هویتی در آن دخیل می‌باشد. یکی از مباحث روشن و آشکار مسأله محیط زیست در سیارە ما این است که مردم بیش از بیش درمی‌یابند که هرگونه پیشگیری یا متوقف ساختن فرایند نابودی و انحطاط محیط زیست کرە زمین مستلزم پذیرش الگوی تازه برای حفظ محیط زیست است. امروزه توسعه شهر نشینی، الگوی نامناسب مصرف و انفجار جمعیت بعنوان عناصر سرنوشت آفرین هزاره سوم از یک طرف و مؤلفه‌هایی نظیر تغییرات جهانی آب و هوا، لایه ازن، کاهش تنوع زیستی، جنگل زدایی و حمل و نقل مواد زاید خطرناک از سوی دیگر، محیط زیست انسان را دستخوش تغییرات وسیعی نموده که در نهایت سلامت و هستی جوامع بشری را بشدت مورد تهدید قرار می‌دهد و در صورت تداوم قادر خواهد بود تا نسل‌های آینده را از موهبت حیات سالم و پایدار محروم نماید. لذا بقای بشر در گرو همزیستی مسالمت آمیز انسان با طبیعت است و بهره‌برداری بی‌رویه از منابع و ثروت‌های طبیعت و یا توسعه نامتوازن اقتصادی و صنعتی منجر به اتلاف منابع و ایجاد آلودگی گردیده و میراث گرانبهای مشترک بشریت و امانت آیندگان را با بحرانهای جدی روبرو می‌نماید.

نظرات کاربران

Nicki
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

اطلاعات کلی و جامع درباره ی انواع مسایل مرتبط با محیط زیست، پایداری و همچنین سازمان سبز داره. مطالب همه ارجاع دارن و منابع معتبر هستن. جذابیتی برای ورق زدن نداره، حالت یک کتاب مرجع رو داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان