دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، معروف‌ترین اثر ناپلئون هیل به ارائه‌ٔ راهکاری موفق برای به‌دست آوردن ثروت و موفقیت می‌پردازد. ناپلئون هیل با فرمول سیزده‌گانه‌اش مسیر رسیدن به موفقیت را ترسیم کرده است. کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای دادبه دادمهر در نشر سبکتو منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نتیجهٔ ۲۰ سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا و با همکاری اندرو کارنگی، مرد فولاد آمریکا و دومین ثروتمند دنیا برای چند سال پیاپی نوشته شده است. پس تمام دستورات این کتاب واقعاً کار می‌کنند. ثروتمند شدن یک راه برای رسیدن به خواسته و اهدافمان است. اما سؤال واقعی این است که ذهن شما هم ثروت را می‌خواهد؟

این کتاب در سال ۱۹۳۷ نوشته شده اما همچنان آن را به‌عنوان یکی از کتاب‌های بنیادین در زمینهٔ توسعهٔ فردی و موفقیت می‌دانند. کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید شما را به جایی که واقعاً باید باشید می‌رساند، فقط آن را اجرا کنید. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این کتاب تاکنون فروش رفته و رکورد پرفروش‌ترین‌ها را دارد.

ناپلئون هیل یکی از پیش‌گامان ادبیات توسعهٔ فردی و موفقیت در جهان است و کتاب‌هایش همچنان به‌عنوان مرجعی برای نویسندگان دیگر استفاده می‌شود. ناپلئون هیل، به دلیل قلم خوبی که داشته، سرپرست مصاحبه با افراد مشهور می‌شود، او با توماس ادیسون، هنری فورد و الکساندر گراهام بل برای ساعت‌های طولانی مصاحبه کرده است. او در طول مصاحبه‌ها بادقت به حرف افراد گوش می‌داد و نکات موفقیت آن‌ها را یادداشت می‌کرد. همین نکات تبدیل به کتاب‌های او شدند که موفقیت‌های چشمگیری به دست آوردند. ناپلئون مشاور فرانکلین، رئیس‌جمهور وقت آمریکا هم بوده است.

شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در شغل خود موفق شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا متولد شد. خانهٔ آن‌ها یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن ۱۳سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. او سعی کرد با پولی که از این راه به دست می‌آورد، خرج تحصیلش را بپردازد. با همین کار توانست وارد دانشگاه حقوق شود، اما از پس هزینه‌های برنیامد و آن را نیمه‌کاره رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. نتیجهٔ سال‌ها تلاش و کار او تبدیل به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن تاکنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر ناپلئون هیل می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

Mr MiM
۱۳۹۸/۰۸/۱۹

من این میکروبوک رو گرفتم و گوش دادم بعدش دیدم تو کتابخانه همگانی کتاب اصلیش هست میتونم بگم میکروبوک کلا ارزش کتاب رو به صفر میرسونه! اگه شخص نخواد کتاب اصلی رو مطالعه کنه! به این نتیجه رسیدم که اصلا میکرو بوک به

- بیشتر
علیرضا
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

کتاب خوبی هست البته برای کسانی که شناختی از قانون جذب داره و توصیه میکنم

امیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۹

برداشت قسمتی از متن کتاب میباشد که به صورت صوت پخش میشود و کامل نیست و گویندگی جالبی ندارد

کاربر 1932081
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

عالیه

kian
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

هرچه بگوییم کم گفتیم کتابی است کامل و جامع در عرصه رسیدن به کامیابی و موفقیت در کسب ثروت و خوشبختی

کاربر 1436
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

بسیار کتاب خوب و تأثیر گذاری در زمینه مسئولیت و کسب و کار و... است همه چی عالی بود سپاسگزارم موفق و پیروز باشید به دوستان پیشنهاد میکنم حتماً مطالعه کنند

MRJAFARI
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

BEST BOOK

Farhad Mohammadi
۱۳۹۸/۰۲/۲۸

عالی

کاربر ۶۴۹۸۹۵۱
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

کتابیه که به نکته های کلی و جزئی های زیادی درباره جذب ثروت میپردازه

SBN
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

خوب بود کوتاه، مفید و کاربردی

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۸۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۸۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان