دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه کتاب) ناپلئون هیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه کتاب) اثر ناپلئون هیل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (خلاصه کتاب)

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر ناپلئون هیل در نتیجه ۲۰ سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا و با مشاوره اندرو کارنگی، دومین ثروتمند دنیا برای چند سال پیاپی، نوشته شده است.

ناپلئون هیل فرمول سیزده‌گانه‌ی ثروتمندی و موفقیت را در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، به خوانندگان تقدیم می‌کند.

درباره‌ی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل برای نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، دست به ابتکار جالبی زده است. او ساعت‌های زیادی را صرف حرف زدن و مصاحبه کردن با افراد موفق و مشهور در کل دنیا کرده است. نتیجه‌ی تمام تحقیقات ۲۰ ساله‌ی او در کتابی به نام بیندیشید و ثروتمند شوید، منتشر شده است. موضوع کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید پاسخ دادن به این سوال است که چطور می‌توانیم به ثروت و موفقیت دست پیدا کنیم؟ ثروتمند شدن یک راه برای رسیدن به خواسته و اهدافمان است. اما سوال واقعی این است که ذهن شما هم ثروت را می‌خواهد؟ ناپلئون هیل معتقد است که اگر انسان‌ها بیاموزند مانند ثروتمندان فکر کنند، می‌توانند به ثروت و موفقیتی که مدنظرشان است، برسند. او برای اینکار فرمولی سیزده مرحله‌ای تهیه کرد که با به کار بستن آن، موفقیت تضمینی به دست می‌آید.

این کتاب در سال ۱۹۳۷ نوشته شده، اما همچنان آن را به عنوان یکی از کتاب‌های بنیادین در زمینه توسعه فردی و موفقیت می‌دانند. بیندیشید و ثروتمند شوید شما را به جایی که واقعا باید باشید، می‌رساند.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مطالعه‌ی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید برای تمام افرادی که دوست دارند راه و روش ثروتمندان را یاد بگیرند، خواندنی است.

درباره‌ی ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا متولد شد. خانه‌ی آن‌ها یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن سیزده‌سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. او سعی کرد با پولی که از این راه به دست می‌آورد، خرج تحصیلش را بپردازد. با همین کار توانست وارد دانشگاه حقوق شود، اما از پس هزینه‌های برنیامد و آن را نیمه‌کاره، رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کار او تبدیل به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر ناپلئون هیل می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد. 

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

جملاتی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

یک روش برای اینکه اشتیاق به ثروتمند شدن را تبدیل به موفقیت مالی کنید این است که:

اول در ذهن‌تان مشخص کنید که دقیقا می‌خواهید چه مقدار ثروت داشته باشید.

بعد دقیقا مشخص کنید در ازای این مقدار پول حاضر هستید چه چیزی را فدا کنید.

سپس یک تاریخ مشخص کنید و تعیین کنید دقیقا در چه زمانی به ثروت مورد نظرتان می‌رسید.

پس از تعیین تاریخ یک برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به این خواسته انجام دهید و برای اجرایی شدن برنامه‌تان، کار را شروع کنید.

همچنین یک بیانیه واضح و مختصر بنویسید که تا چه زمانی و چگونه می‌خواهید این برنامه را عملی کنید و به خواسته‌هاتان برسید.

در نهایت هر روز بیانیه‌ای که نوشته‌اید را با صدای بلند بخوانید. این کار را صبح که از خواب بیدار می‌شوید، در میانه روز و شب قبل از خواب انجام دهید. هنگام خواندن خودتان را در حالی تصور کنید که به این هدف دست پیدا کرده‌اید.

اگر به پول درآوردن علاقه دارید و می‌خواهید به هدف اصلی‌تان در زندگی تبدیل شود، هم اکنون خود را مالک آن تصور کنید، در این صورت قطعا به آن دست پیدا خواهید کرد. همه افرادی که در تاریخ به ثروت‌های قابل توجهی رسیده‌اند، در ابتدا و پیش از به‌دست آوردن ثروت‌شان، رویاپردازی، آرزو، برنامه‌ریزی و تصویرسازی داشته‌اند.

چیزی که باعث تفاوت بین افراد موفق و غیرموفق می‌شود، قطعی بودن هدف و اشتیاق شدید برای رسیدن به آن است. رهبران واقعی دنیا کسانی بودند که توانسته‌اند افکارشان را به آسمان‌خراش‌ها، کارخانه‌ها، هواپیماها و چیزهای دیگر تبدیل کنند.

فهرست

  • افکار، ثروت هستند
  • اشتیاق
  • ایمان،
  • پیشنهاد
  • علم و تخصص
  • تصویرسازی
  • برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده
  • تصمیم
  • پافشاری
  • قدرت ذهن برتر
  • راز میل جنسی
  • ضمیر ناخودآگاه
  • مغز
  • حس ششم
معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

♧𝙼𝙰𝚂𝙾𝙼]]=𝙰♡
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

عالی ولی کاش یکم بیشتر میگفت

Farzad Razei
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

خیلی از مطالب اصلی گفته نشده

ehsan
۱۳۹۸/۰۷/۰۶

حرف های تکراری. ارزش ندارد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
فقر و ثروت هر دو زاده افکار ما هستند.
حسین اسدی
افرادی که زیاد صحبت می‌کنند، معمولی خیلی کم عمل می‌کنند. معقولیت واقعی معمولا از طریق فروتنی و سکوت شناخته می‌شود.
maedeh
مانند یک فرد معمولی مقابل من ایستاد، اما یک چیز غیرعادی در حالت چهره‌اش بود که نشان دهنده عزم راسخ او برای رسیدن به چیزی بود که واقعا آرزویش را داشت. سال‌ها تجربه به من آموخته بود که اگر فردی واقعا چیزی را بخواهد به طوری که حاضر باشد آینده‌اش را به خاطر آن به خطر بیاندازد، قطعا موفق خواهد شد. فرصتی را که می‌خواست در اختیارش قرار دادم، چرا که می‌دیدم این ذهنیت را در خود ایجاد کرده که تا زمان موفقیت دست از تلاش برندارد. اتفاقاتی که پس از آن رخ داد شاهدی بود بر اینکه که تصمیم من اشتباه نبوده است.»
محمد علی حسین پور
هنگامی که یک ایده برای اولین بار خلق می‌شود باید از آن مراقبت کرد، رشدش داد و به آن نیروی تازه تزریق کرد تا زنده بماند. به این ترتیب ایده خیلی زود خودش قدرتمند می‌شود و همه موانع را کنار می‌زند
کاربر ۴۰۱۴۰۰۷
نقطه آغاز همه دستاوردها، یک اشتیاق است. ثروت جذب افرادی می‌شود که ذهن‌شان برای جذب ثروت آماده شده باشد. فقر هم به سمت افرادی می‌رود که ذهن‌شان پذیرای آن باشد
m.ebrahimi
ضعف دیگر انسان‌ها این است که همه کس و همه چیز را با تجربه‌های خودشان مقایسه می‌کنند. ممکن است به شکل احمقانه‌ای باور کنیم که محدودیت‌های خودمان معیار دقیقی برای مشخص کردن محدودیت‌های دیگران است. اما هر فردی مهارت‌های خاص خودش را دارد، چرا که هرکس این قدرت را دارد که چیزهایی را که به آن‌ها فکر می‌کند تحت کنترل بگیرد. مغز افکاری که در ذهن ما غالب هستند را جذب می‌کند. این جاذبه، نیروها، افراد و شرایط زندگی را که با این افکار غالب هماهنگ هستند به خود جذب می‌کند.
مهدیه
بزرگترین چیزی که به یک مرد انگیزه می‌دهد این است که بخواهد زن مورد علاقه‌اش را خوشحال کند یا برای یک زن برعکس. در واقع علاقه ذاتی مردها به خوشحال کردن زن‌ها، این قدرت را به زن‌ها داده است که از یک مرد معمولی، یک مرد موفق بسازند یا او را نابود کنند.
اسماعیل

حجم

۴۲٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۴۲٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان