دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب کتابی درباره موفقیت، نوشته دارن هاردی، کارشناس و مشاور کارآفرینی آمریکایی است. اثر مرکب با ترجمه فرخ بافنده و صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است. دارن هاردی با کتاب اثر مرکب خود ثابت می‌کند که وقتی عقل و تجربه درست به کار گرفته شود، نتایج خارق‌العاده و محیرالعقولی را به بار می‌آورد.

این کتاب راهنمای نقطهٔ اوج اصول موفقیت است و به درد هرکسی که در طلب موفقیت است می‌خورد! دارن هاردی، به‌عنوان رهبری متفکر، سهم بسزایی در صنعت موفقیت داشته است.

این کتاب دربارهٔ موفقیت و هر آن چیزی است که برای دستیابی به آن واقعاً نیاز است.

درباره کتاب اثر مرکب

شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت‌اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت.

درآمدهای میلیونی تنها با داشتن اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر نیست. شما هرگز نمی‌توانید با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. هیچ‌کدام از چیزهایی که شما به دنبال آنها هستید به‌صورت یک بسته در فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود. بیایید برای یک‌لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این سؤال جواب دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون ارادهٔ صددرصدی شما نمی‌تواند باعث کم‌شدن وزنتان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلاً راحت نیست. هیچ‌گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اما باور این جملات نقطه شروع است.

اگر منتظر یک داروی شفابخش هستید که شبیه به چوب جادوگر با یک ورد زندگی‌تان را ازاین‌رو به آن رو کند، اصلاً سراغ این کتاب نروید. اما اگر به دنبال یک برنامه عملی و نقشه‌ای جامع و ملموس هستید، اجازه دهید جملات این کتاب بر روی انتظارات شما تأثیر بگذارد و فرضیات قبلی شما را پاک کند، حس کنجکاوی‌تان را برانگیزد و به زندگی شما ارزش دهد.

برایان تریسی درباره این اثر می‌گوید:

«این کتاب قدرتمند و کاربردی که بر پایهٔ تجربه‌های اثبات‌شده و سودآور به نگارش درآمده است، به تو نشان می‌دهد که استعدادهای خاص خود را چه‌طور در خدمت بگیری تا از فرصت‌های پیرامونت نهایت استفاده را ببری. اثر مرکب گنجینه‌ای از ایده‌ها است برای دستیابی به موفقیتی بزرگ‌تر از آنچه به عمرت متصور بوده‌ای!»

آنچه در این کتاب آمده همان چیزی است که واقعاً مهم است؛ تمام شاخ و برگ‌های اضافی و حواشی بیهوده که ربطی به اصل موضوع ندارد حذف شده‌اند. دارن هاردی با نوشتن این کتاب، بالاخره، کاری را که باید انجام می‌شد انجام داد! این کتاب چکیدهٔ خارق‌العاده‌ای از اصول اساسیِ موردنیاز است که برای رسیدن به زندگی‌ای که همیشه در آرزویش بوده‌ای به آن‌ها احتیاج داری. در استفاده از این اصول اساسی مسلط شو ... بر آینده‌ات مسلط خواهی شد

شنیدن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب شما را قادر می‌سازد پله‌های نردبان موفقیت را دو تا یکی بالا بروید پس آن را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دارن هاردی

دارن هاردی متولد ۱ فوریه ‍۱۹۷۱، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر «مجله موفقیت» یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد.

کتاب‌های دارن هاردی

اثر مرکب

ترن‌هوایی کارآفرینی

امسال تکرار نخواهد شد

‫۱۰ هفته تا موفقیت بی‌چون و چرا

پیغامی سری برای موفق شدن

تصمیمات سرنوشت ساز

کپسول ۱۰۰ سال خردمندی

رهبری در قرن ۲۱

بخشی از کتاب اثر مرکب

به لطف بابا، زنگ بیدارباش خانهٔ ما هر روز ساعت ۶ صبح بود! آن هم نه با نوازش محبت‌آمیز شانه‌ام، یا حتی صدای زنگ ساعت... نه! من هر روز صبح با صدای تکراریِ برخورد وزنه‌های آهنی به کف سیمانی گاراژمان، که کنار اتاق خوابم بود، بیدار می‌شدم؛ مثل این بود که چهار متر آن طرف‌تر از یک منطقهٔ ساخت و ساز از خواب بیدار شوی. بابا روی دیوارِ گاراژ تابلویی با مضمون «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود» زده بود، تابلویی که وقتی حرکاتِ مختلف ورزشی را انجام می‌داد، به آن خیره می‌شد. چه باران می‌آمد چه برف، چه آفتابی بود چه ابری... بابا شورت به پا با گرمکن رنگ‌ورو رفته‌اش تمرین می‌کرد. هرگز یک روز را هم از دست نمی‌داد. می‌توانستی ساعتت را براساس تمرین‌های روتین روزانهٔ او تنظیم کنی!

من خَرحمالی‌هایی بیشتر از کارهایی داشتم که یک خانه‌دار و باغبان روی هم انجام می‌دادند! از مدرسه که برمی‌گشتم همیشه لیستی از کارها در انتظارم بود: کندن علف‌های هرز، جمع کردن برگ‌ها، جارو کردن گاراژ،‌ گردگیری کردن، جاروبرقی کشیدن، شستن ظرف‌ها... خلاصه هر چه فکرش را بکنی. و تازه با همهٔ این کارها، باید نمره‌هایم هم در مدرسه خوب می‌بود... ولی به قول بابا، همین بود که بود!

بابا سمبل «توجیه موقوف» بود! حتی اجازه نداشتیم به دلیل مریضی به مدرسه نرویم، مگر این‌که واقعاً استفراغ می‌کردیم، از جایی از بدن‌مان خون می‌آمد، یا «استخوانمان بیرون می‌زد». اصطلاح «استخوان بیرون زدن»، یادگارِ دوران مربی‌گری‌اش بود؛ بازیکنانش می‌دانستند تعویض نمی‌شوند، مگر این‌که آسیب جدی ببینند. یک بار یکی از بازیکنان تیمش از او خواسته بود از بازی بیرون کشیده شود. بابا گفته بود: «محال است، مگر این‌که استخوان‌هایت بیرون زده باشد.» آن بازیکن شانه‌بندش را کنار زد بود و... بله، استخوان ترقوه‌اش معلوم بود! فقط آن وقت اجازه یافت که از زمین بیرون بیاید!

یکی از فلسفه‌های اصلی بابا این بود: «مهم نیست که چه‌قدر باهوش هستی یا نیستی؛ باید نداشتنِ تجربه، مهارت، هوش،‌ یا تواناییِ ذاتی خودت را با سخت‌کوشی و تلاش زیاد جبران کنی. اگر رقیبت از تو باهوش‌تر، بااستعدادتر، یا باتجربه‌تر است، فقط باید سه یا چهار برابر سخت‌تر از او کار کنی؛ آن وقت می‌توانی به‌راحتی شکست‌اش بدهی!» مهم نبود که چالش چیست، او به من یاد داد که هر کمبودی را با کار و تلاشِ زیاد جبران بکنم. آیا پرتاب‌های آزاد را در بازی از دست می‌دهی؟ یک ماه هر روز هزار پرتاب آزاد تمرین کن. در دریبل زدن با پای چپت عالی نیستی؟ روزی سه ساعت دریبل زدن تمرین کن. نمره‌هایت در ریاضی پایین است؟ بنشین و شب و روز ریاضی بخوان، معلم خصوصی بگیر، و تمام تابستان جان بکَن تا نمرهٔ خوب بگیری. خلاصه بهانه بی‌بهانه! اگر در چیزی خوب نیستی، سخت‌تر کار کن، هوشمندانه‌تر کار کن. بابا حرف و عملش یکی بود. برای همین هم، از مربی راگبی به مقام فروشنده‌ای حرفه‌ای رسید. و از آن‌جا، اول رئیس شد، و در نهایت شرکت خودش را راه انداخت.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

M8H8I
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

سلام!!! بعد از این که نظرم رو خوندی حتما این ۲ تا کاری رو که بهت میگم انجام بده ۱ خرید کتاب صوتی ۲ گوش دادن به اون بطور پیوسته تا تموم بشه ! مطمئن باش که اگر روی مطالبی که

- بیشتر
فهیم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

سلام. این کتابو رایگان کنید لطفا. مرسی

yass_zm
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

به نظرم تو کتابای انگیزشی یه سر و گردن از بقیه کتابا بالاتره. چون فقط حرف نیست و کاربردیه. 👍👍

Amirr
۱۳۹۸/۱۱/۲۹

خیلی وقته این کتاب صوتی تو سبد خریدم بود و منتظر بودم ی تخفیفی بخوره بخرم. کامل گوشش نکردم ولی صدای گوینده کاملا واضحو تمیزه . خلاصه بگم خیلی شیک کارو در اووردن. پیشنهاد میکنمش

پریا
۱۳۹۸/۰۸/۲۵

واقعا عالیه عالی فقط پیشنهاد میکنم از نکات مهمش نکته برداری کنید تا بعدا دوباره بتونید مرور کنید من دوبار خوندمش و نکته برداری کردم

maryal
۱۳۹۸/۰۶/۱۵

بی شک" اثر مرکب "متحول کننده سبک زندگی هر فرد که مایل به پیشرفت هست. به شخصه تاثیرگذارترین کتاب در شروع حرکتم به سوی موفقیت بود. "دارن هاردی" در این کتاب بجای فرمول های غیر واقعی موفقیت، به اصول ساده

- بیشتر
بانو زینبی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

فوق العاده عالی بود و به هرکسی که میخواهد در زندگی‌اش تحولی عظیم بوجود آورد پیشنهاد میکنم👌

amin
۱۳۹۹/۰۴/۱۵

کتاب خوبی بود پیشنهاد میکنم برای تاثیر بیشتر بار اول فقط گوش کنید و برای بار دوم نکته برداری کنید تاثیرش خیلی بیشتره👌🏻

Miriam
۱۳۹۸/۰۵/۱۴

این کتاب واقعا ارزش خوندن داره.من هم نسخه صوتی رو دارم و هم متنی. نسخه صوتی هم گوینده ی خیلی خوبی داره و کیفیت کتاب صوتی خوبه

white jasmine2000
۱۳۹۹/۰۳/۰۱

بهترین کتاب در زمینه موفقیت که تجاری و زرد و بی محتوا نبود اصل مطلب بود!ازش ۳۰صفحه نت برداشتم!

زمان

۷ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
۳۶,۲۵۰
۵۰%
تومان