دانلود و خرید کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت اثر رابرت کیوساکی

کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

معرفی کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

اگر دوست دارید بدانید رازهای موفقیت از نظر رابرت کیوساکی، تاجر، سرمایه‌گذار،کارآفرین و نویسنده کتاب مشهور «پدر پولدار، پدر بی‌پول» چیست. این کتاب بهترین راه است. زیرا کیوساکی در آن ۱۱۰ راز از موفقیت خودش را برای شما فاش کرده است. برای نمونه اولین راز موفقیت که او در این کتاب اشاره کرده است الگو و الهام‌بخش بودن برای دیگران است:

برای کسب موفقیت به صورت مدام نگاه به هدف خود داشته باشید. هنگام قدم برداشتن به سمت موفقیت بهانه‌ها و چیزهای زیادی قصد دارند شما را به حاشیه برانند.

این بهانه‌ها در قالب دوستان، خانواده، همسر و ... شما را از مداومت و پی‌گیری هدف‌هایتان باز می‌دارند.

شما در این گونه موارد کمی سنگدل باشید، به سرزنش و توهین‌های دیگران گوش ندهید و در رسیدن به هدف، عزمی راسخ داشته باشید. بهترین و ایده‌آل‌ترین کاری که شما می‌توانید برای دیگران انجام دهید این است که الگو و منبع الهام آنها شوید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

alirezazal
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

خلاصه و بدون زیاده گویی رفته سر اصل مطلب .بهترین کتاب در مورد شناختن افراد ثروت ساز بود که من خوانده ام .حجم کتاب کمه میتوتید هرروز قسمتی یا کامل بخونید و برای زندگیتان استفاده کنید.

Fereshteh
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عالی

2figh
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

تمام خرفها توهمه کتاب هاش هست تکرار کرده

Mohammad hssanpour
۱۴۰۱/۰۹/۰۸

خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۶)
جهل بزرگ‌ترین دشمن انسان من در جلسهٔ روزهای یکشنبه جمله‌ای را یاد گرفتم و آن این است که: «دو دلیل نابودی مردم من، جهل و نادانی است.» در عصر کنونی مردم زیادی فقط به خاطر اینکه آموزش مالی ندیده‌اند، دارایی‌های خود را از دست داده و نابود می‌شوند.
مادربزرگ علی💝
هوش مالی یعنی چه؟! هوش مالی از نظر من یعنی مهارت و توانایی تبدیل وجه نقد و نیروی کار به دارایی‌هایی است که جریان نقدی مستمر برای شما داشته باشد.
معراج
فقر یک حساسیت فصلی نیست، بلکه یک بیماری مهلک و خاص اما قابل درمان است. واکسن مؤثر ضد فقر، آموزش‌های مالی است. افراد با تن دادن به فقر دچار یک معلولیت مالی می‌شوند.
alirezazal
مهارت‌های مالی مثل دیگر مهارت‌ها است. همانند دوچرخه‌سواری که هیچ‌کس آنرا با کتاب خواندن یاد نگرفته است این واقعیتی است که مهارت‌های مالی نیز با شرکت در همایش‌های موفقیت میسر نمی‌شود.
alirezazal
بعضی از افراد فقیر و طبقهٔ متوسط به عمد برای خود گرفتاری دست و پا می‌کنند، چون راه آسانی برای جلب توجه دیگران است. آسان است که معتاد شویم بجای اینکه مسئولیت زندگی را تمام قد بپردازیم. معتاد شدن بسیار آسان‌تر از کسب مهارت‌های مختلف مالی است.
alirezazal
راز ۹۰ آیا خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید دارایی شماست؟! این مسئله که خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید یک دارایی به حساب می‌آید، توهمی بیش نیست که افراد طبقهٔ حقوق بگیری (E) و متخصصان (S) را عمری درگیر خود کرده است. خانه هر اندازه‌ای هم که گرانقیمت و لوکس باشد، باز هم سرمایه محسوب نمی‌شود و فقط سرپناهی است که ما را از چادر زدن در گوشهٔ خیابان‌ها نجات می‌دهد.
احمد زرگانی
راز ۷۹ عادت‌های سادهٔ ثروتمندان - عادت کنید هزینه‌های خود را به صورت نقدی بپردازید. فقط در موارد اضطراری از کارت اعتباری استفاده کنید. - یاد بگیرید که به خاطر هوس اقدام به خرید نکنید و با اراده مثال زدنی نه بگویید. - از مراکز فروش کالای عمده که تخفیف می‌دهند خرید کنید. - به بودجه‌بندی خود احترام بگذارید.
احمد زرگانی
راز ۷۵ معیار موفقیت مالی شما چیست؟ معیار موفقیت شما تعداد پاسخ‌هایی است که نمی‌دانید، تعداد دفعاتی که شکست خورده‌اید، دفعاتی که مقاومت کرده‌اید، درس‌هایی که از اشتباهات گرفته‌اید، انجام اصلاحات بدون سرزنش کردن، دروغ گفتن یا توجیه کردن و سپس رو به جلو حرکت کردن است. باور کنید شما از شکست‌های‌تان خیلی بیشتر از موفقیت‌هایتان پول درمی‌آورید.
احمد زرگانی
چه نوع سرمایه‌گذاری را برای من پیشنهاد می‌کنید؟ این سئوالی است که به صورت مکرر از طرف افراد مختلف در مکان‌های مختلفی مثل همایش، سمینار، برنامهٔ تلویزیونی و حتی در پمپ بنزین از من پرسیده می‌شود. کسانی که این سئوال را می‌پرسند افراد تنبلی هستند که به دنبال نسخه‌های یک شبه برای ثروتمند شدن هستند. این افراد با این سئوال می‌خواهند خود را از فکر کردن راحت کنند، زیرا به قول هنری فورد «فکر کردن سخت‌ترین کار دنیاست.» کسانی که سئوال فوق را مطرح می‌کنند لقمهٔ چرب و نرمی برای شیادان اقتصادی هستند.
مادربزرگ علی💝
- از وقت و پول خود برای سلامتی خود استفاده کنید.
hadighasemi

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان