دانلود و خرید کتاب کی همه چی را بلده؟ (درباره خودآگاهی) بدری مشهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کی همه چی را بلده؟ (درباره خودآگاهی)

«کی همه‌چی را بلده؟» یکی از کتاب‌های مجموعه مهارت‌های زندگی انتشارات فنی ایران برای کودکان است که با تصاویری زیبا و در قالب داستانی جالب درباره پسری به اسم پویان، به کودکان آموزش‌هایی درباره خودشناسی و خودآگاهی می‌دهد.

نظرات کاربران

هانیه اکبری
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

چقدر این کتاب عالی بود. مهارت خودآگاهی برای بچه های 6 تا 10 سال به نظرم خیلی مناسبه. کمک می کنه عزت نفس، اعتماد به نفس. خودباوری و حس خودکارآمدی بیشتری داشته باشند و موفق و با نشاط باشند.

maryam firouzifar
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

دخترم کتاب چاپی ان را دارد و خیلی دوستش دارد این ماجراهای پویان ۱ است و دنبال ماجراهای پویان ۲ و ۳ میگردد البته نسخه الکترونیک

Payam Ebrahimi
۱۴۰۳/۰۲/۰۸

بدتر از این هم میشه؟ بدون مساله و چالش اصلی. اتفاقات کلا روی هوا. سوار بر یک شعار گل درشت بدون قصه! دیالوگ‌های مصنوعی. و و و … افتضاح بود کتاب. افتضاح.

Green Phoenix
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

اینکه هر کسی نقاط ضعف و قوت خودش را دارد و نباید خودمان را با دیگران مقایسه کنیم نکته ای بود که نویسنده میخواست بگوید و خوندن این کتاب برای معلم ها هم میتونه مفید باشه ولی داستان یکم برای بچه ها

- بیشتر
mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

کتاب از نظر موضوع، لحن و متن عالی است ولی تصویرگری ایرادهایی دارد می توانید از بچه بخواهید به کتاب دقت کند و ایراد ها رو بگوید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان