دانلود و خرید کتاب رسوایی شیرین؛ راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن و شکست تا رسیدن به موفقیت میلاد کربلای علی زاده ایفا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسوایی شیرین؛ راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن و شکست تا رسیدن به موفقیت اثر میلاد کربلای علی زاده ایفا

کتاب رسوایی شیرین؛ راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن و شکست تا رسیدن به موفقیت

معرفی کتاب رسوایی شیرین؛ راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن و شکست تا رسیدن به موفقیت

کتاب رسوایی شیرین: (راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن تا رسیدن به موفقیت) نوشته‌ی میلاد کربلای علی زاده ایفا، دربردارندۀ مجموعه‌ای از نکات و قدم‌های مهم است که شما را در تعیین اهداف و رسیدن به آن‌ها یاری می‌کند.

در بخشی از کتاب رسوایی شیرین می‌خوانیم:

«اشتباه دیگری که در مدیریت کارها انجام می‌دهیم این است که کارهای کوچک زیادی را می‌نویسیم و می‌تواند دردسرهایی برای ما داشته باشد. این کارها اغلب وقت زیادی را از ما نمی‌گیرد و تقریباً در یک دقیقه می‌توانیم آن‌ها را به انجام برسانیم مثل زدن پیامک به دوست‌مان یا واریز مبلغی به حساب بانکی از طریق اینترنت و...

وقتی که تمام کارهای کوچک را می‌نویسیم یک لیست بلند بالایی را برای خودمان تنظیم می‌کنیم که این کار اثرات روانی بد و منفی را در پی دارد. همین که به لیست خود نگاه می‌کنیم می‌بینم که تعداد زیادی کار هست که باید انجام بدهیم هر چند خیلی کوچک باشد. ولی دیدن آن لیست استرسی را به ما وارد می‌کند و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند در ضمیر ناخودآگاه ما این پیام شکل می‌گیرد که مدیریت کردن زمان و کارها چقدر اعصاب خورد کن است و نه تنها کارهایم را سرو سامان نداده است بلکه استرس زیادی را هم وارد می‌کند و در نتیجه به زندگی عادی خود برمی‌گردید.

اشتباه بعدی که در مدیریت زمان انجام می‌دهیم این است که از ابزار‌های متعددی استفاده می‌کنیم. بعضی‌ها مدیریت زمان‌شان را با یک دفتر یادداشت کوچک که همیشه همراه‌شان است و آن جایی که کار اضافه می‌شود رابه لیست‌شان اضافه می‌کنند تا در زمان مناسب انجام بدهند و بعضی‌ها با نرم‌افزارهای گوشی راحت‌ترند و از آن‌ها برای مدیریت کردن زمان استفاده می‌کنند. بعضی‌ها در کامپیوتر خودشان این‌ها را انجام می‌دهند. این‌ها خیلی می‌تواند مفید باشد به شرطی که فقط یکی از آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان