دانلود و خرید کتاب استثنایی‌ها؛ داستان موفقیت (خلاصه کتاب) مالکوم گلدول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استثنایی‌ها؛ داستان موفقیت (خلاصه کتاب) اثر مالکوم گلدول

کتاب استثنایی‌ها؛ داستان موفقیت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب استثنایی‌ها؛ داستان موفقیت (خلاصه کتاب)

«استثنایی‌ها؛ داستان موفقیت» کتابی نوشته مالکوم گلدول است. در این کتاب با دیدگاهی کاملا متفاوت به موفقیت و فرصت‌هایی که زندگی در اختیار ما قرار می‌گیرد نگاه می‌کنیم. در استثنایی‌ها، در مورد این صحبت می‌کنیم که چرا برخی از افراد موفق هستند و برخی نه. در واقع این کتاب به شما می‌گوید که بودن در جای مناسب و در زمان مناسب تاثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد داشت. مثال‌هایی که در این کتاب گفته می‌شود دید شما را به موفقیت تغییر می‌دهد. «استثنایی‌ها» به شما می‌گوید که چطور فرهنگ و تلاش زیاد می‌تواند شما را از یک فرد معمولی به نابغه تغییر دهد و آی‌کیوی بالا می‌تواند بی‌اهمیت‌ترین چیز در موفقیت باشد. از قانون ۱۰،۰۰۰ ساعت برای موفقیت می‌گوید و این‌که چرا نوابغ امروز تکنولوژی از جمله ایلان ماسک و جابز و بیل‌گیتس توانستند به موفقیت برسند و این‌که چرا همه آنها متولد ۱۹۵۴ یا ۱۹۵۵ هستند و بسیاری نکات هیجان‌انگیز دیگر درباره رازهای موفقیت.

نظرات کاربران

محمدجواد جباری
۱۳۹۶/۱۱/۱۵

لطفاً تعداد صفحات این میکروکتابو تو قسمت مشخصات اصلاح کنید

realarezu
۱۴۰۱/۰۳/۰۷

من از طریق پادکستی با این کتاب اشنا شدم و مالکوم گلدول شد یکی از قلم به دست ترین ها برای من .. کتاب راجب به عواملی که شاید خیلی کمتر توجه بشه تو موفقیت ادم ها مثل جغرافیا زبان

- بیشتر
MetC
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

چرا داخل توضیحات نوشته نشده که میکرو کتابه !؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
"زیرا هر که دارد،‌ بیشتر به او داده خواهد شد و به فراوانی خواهد داشت؛‌ اما آن که ندارد،‌ حتی آنچه دارد نیز از او گرفته خواهد شد.‌"
matash

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان