دانلود و خرید کتاب گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C رمضان عباس نژادورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی  #C اثر رمضان عباس نژادورزی

کتاب گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C

معرفی کتاب گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C

امروزه کاربرد رایانه به ویژه گرافیک رایانه‌ای روزبه‌روز در حال توسعه است. حتی اکثر نرم‌افزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی یک واسط گرافیکی قوی دارند. کتاب حاضر با توجه به سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تألیف و تدریس گرافیک رایانه‌ای نوشته شده است. به ویژه از زبان برنامه‌نویسی C# برای پیاده‌سازی کدها استفاده گردیده است که اکثر دانشجویان نرم‌افزار و ICT و علوم کامپیوتر این زبان را می‌شناسند.

این کتاب شامل هشت فصل و سه پیوست است. در فصل اول کتاب، کاربردهای گرافیک رایانه‌ای بیان شده است. فصل دوم به دستگاه‌ها و تجهیزات گرافیکی پرداخته است. در فصل سوم زبان C# و کلاس‌های گرافیک در آن به طور مختصر آموزش داده شده است. فصل چهارم به مبنای‌های خروجی از قبیل نقطه، خط، دایره، بیضی، چندضلعی و منحنی و الگوریتم‌ها ترسیم آن‌ها در گرافیک رایانه پرداخته است و الگوریتم‌های بیان شده را با C# پیاده‌سازی کرده است. فصل پنجم، تبدیلات هندسی دو و سه بعدی از قبیل انتقال، مقیاس‌گذاری، دوران، کشش و انعکاس را آموزش داده، به زبان C# پیاده‌سازی کرده است.

فصل ششم دید و الگوریتم‌های برش را بیان کرده، به زبان C# پیاده‌سازی کرده است. فصل هفتم و هشتم به پردازش تصاویر دیجیتال پرداخته و الگوریتم‌های عملیات برروی پردازش تصاویر دیجیتال را بیان کرده و با C# پیاده‌سازی کرده است. در پیوست الف، فرمت‌های تصویر آورده شده است. در پیوست ب، تئوری رنگ و مدل‌های رنگی آمده است و بالاخره در پیوست پ، مسائل متعددی با C# حل گردیده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۴۴,۵۰۰
تومان